اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

امسال سال حماسه و پیروزی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پس از دو سال مقاومت در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی، امسال سال حماسه و پیروزی ملت ایران است.

امسال سال حماسه و پیروزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با استاندار، معاونان و مدیران کل ستادی استانداری بوشهر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: تاریخ اقتصاد کشور به خاطر متکی بودن به درآمد نفت آسیب پذیر بود به گونه‌ای که دشمن تمام مبادلات بانکی جهان را بر ما تحریم کرد اما ایران اسلامی با درایت و عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی ملت ایران نگذاشت دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: امسال با حماسه اقتصادی ضربه مهلکی بر پیکر دشمن وارد خواهد شد و با این حرکت ملت بزرگ ایران در عرصه اقتصادی به پیروزی دست خواهد یافت.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اکثر شخصیت‌های آمریکایی اذعان داشته‌اند که ما به اهداف خود در ایران دست نیافته‌ایم، افزود: ملت ایران اکنون در حال عبور از این تحریم‌ها و تهدیدها هستند اما امروز مشکل اقتصادی گریبانگیر کشورهای اتحادیه اروپا شده است که آنان را دچار بحران کرده است و حتی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دچار ورشکستگی پنهان شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه در سال حماسه اقتصادی باید نیازهای جامعه با ژرف اندیشی بررسی شود، گفت: یکی از نیازهای مهم اقتصادی جامعه ما تدوین طرح تجمیع نقشه اقتصادی کشور است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تاکیدات فراوانی دارند.

برنامه‌ریزی اقتصادی فرصت محور یک ضرورت است

وی برنامه‌ریزی اقتصادی فرصت محور با نگاه ملی و فراملی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ایران اسلامی در پرتو عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی کشوری غنی است و نباید تنها به صادرات نفت متکی شد و لازم است با استفاده از دیگر ظرفیت‌ها ثروت افزایی کنیم.

صفایی بوشهری با قدردانی از خدمات ارزنده استاندار، معاونین، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و تمامی کسانی که در توسعه استان تلاش می‌کنند، گفت: امسال یکی از سال‌های مهم و تعیین کننده برای آینده نظام است.

امام جمعه بوشهر کلمه حماسه را در لغت به معنای حضور جدی و قهرمانانه در عرصه کارزار دانست و بیان کرد: شاهنامه یک کتاب حماسی است که مبارزات قهرمانانه و پیروزمندانه شخصیت‌ها را بیان می‌کند و در فرهنگ دهخدا نیز کلمه حماسه یک طرف دشمن است و طرف دیگر نیروی خودی با حضوری قوی است که پیروزمندانه از آن صحنه خارج می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی که امسال را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاشتند بدان معنا است که در این دو عرصه با قدرت، قهرمان و پیروز خواهیم شد.

پیام رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار مدیران استان بوشهر است

استاندار بوشهر نیز با تبریک سال نو و گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار امیدواری کرد در پرتو ولایت سالی توام با موفقیت در توسعه همه جانبه استان و رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

فریدون حسنوند با بیان اینکه همه مجموعه‌های اداری و اجرایی استان برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر مدار و محور ولایت تنظیم می‌کنند، گفت: فصل‌الخطاب همه امور فرمایشات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: پیام نوروزی مقام عظمای ولایت که مسیر کشور را در یکسال تعیین می‌کند به عنوان سرلوحه کار اینجانب و تمامی معاونین و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی است.

استاندار بوشهر با سپاسگزاری از راهنمایی و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیشبرد امور، اضافه کرد: امسال تلاش می‌شود با یک برنامه جامع ضمن اینکه شاهد حل مشکلات مردم باشیم در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه استان گام برداریم.

انتهای پیام/66006/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول