اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور زائران استانداری خراسان‌رضوی:

طلیعه حماسه سیاسی ملت ایران در نخستین روز سال صورت گرفت

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی گفت: طلیعه حماسه سیاسی ملت ایران در نخستین روز سال، در پایتخت معنوی ایران شکل گرفت که نمایشی از تجدید عهد میلیون‌ها زائر علی ابن موسی (ع) با ولی امر بود.

طلیعه حماسه سیاسی ملت ایران در نخستین روز سال صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در امامزاده سید مرتضی (ع) شهرستان کاشمر، اظهار کرد: میلیون‌ها زائر دلداده اهل بیت(ع) که لحظه تحویل سال نو را با معرفت و شناخت، در کنار مضجع نورانی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) حاضر شدند یقینا برات نیل به احسن الحال در سال جدید را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: راه رستگاری، تمسک به اهل بیت (ع) و توسل به توجهات و عنایات ائمه معصوم (ع) است و تا زمانی که کشور و مردم ما در این مسیر و زیر بیرق ولایت اهل بیت حرکت می‌کنند عزت و توفیقاتشان روز افزون و فشار و تهدیدها بر علیه آنان بی اثر است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تماس و صحبت با زائران امام هشتم که از اقصی نقاط کشور و جهان به این حریم نورانی آمده‌اند حاکی از آن است که معرفت به شان و رسالت امام و بصیرت ناشی از درک مفاهیم عمیق تشیع، روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: این بصیرت همان نقطه‌ای است که دشمنان ما از آن می‌ترسند و برای آسیب زدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

اعلایی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز، ایران در دنیا به دلیری، رشادت و حماسه آفرینی شناخته می‌شود و یقینا با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت بزرگ ایران سال جدید تبلوری از حماسه‌های بیاد ماندنی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی می‌شود.

وی تصریح کرد: طلیعه حماسه سیاسی ملت ایران در سال جدید و نخستین روز سال، در پایتخت معنوی ایران، مشهد مقدس شکل گرفت که نمایشی از تجدید عهد میلیون‌ها زائر علی ابن موسی (ع) با ولی امر بود.

انتهای پیام/70001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول