اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

آمادگی پارک ملت رشت برای نصب 1200 چادر مسافرتی

فرماندار رشت با بیان اینکه نصب چادر در معابر شهر رشت ممنوع است، گفت: پارک ملت رشت برای نصب یک‌هزار و 200 چادر مسافرتی آماده شده است.

آمادگی پارک ملت رشت برای نصب 1200 چادر مسافرتی

سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با ممنوع اعلام کردن نصب چادر در معابر عمومی این شهر، اظهار کرد: پارک ملت رشت با 100 سکو و امکان نصب یک‌هزار و 200 چادر مسافرتی آماده اسکان مهمانان نوروزی است.

وی افزود: در صورت استقبال بیشتر مسافران نوروزی از اسکان در چادرهای مسافرتی، محوطه مدارس و مساجد نیز به عنوان مکان‌هایی که دارای روشنایی، امنیت و امکانات اولیه هستند مسافران نوروزی را اسکان می‌دهند.

به گفته فرماندار رشت، 109 مجتمع اقامتی رشت با 685 اتاق، یک‌هزار و 600 تخت و 12هزار صندلی نیز مسافران نوروزی رشت را اسکان داده‌اند.

وی تصریح کرد: تمهیداتی برای هدایت مسافران به مراکز اسکان موقت و کمپینگ‌ها با همکاری آموزش و پرورش و دیگر مراکز ذی‌ربط صورت گرفته است.

عظمتی با اشاره به برنامه‌های انجام شده از طرف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، تصریح کرد: آمادگی مراکز اقامتی پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی، راه‌اندازی تورهای گردشگری، بررسی ایمنی راه‌ها و جاده‌ها، تامین ارزاق عمومی مسافران و ... توسط ستاد تسهیلات نوروزی رشت انجام شده است.

وی توسعه گردشگری در گیلان را نیازمند ارائه خدمات موثر و مفید به گردشگران دانست و اذعان کرد: اجرای برنامه‌های آیینی‌بومی، تورهای گردشگری، راه‌اندازی ایستگاه‌های صنایع دستی و ... از جمله برنامه‌های نوروز 92 در رشت است.

*خودپرداز‌ها نظارت می‌شوند

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی رشت با اشاره به فعال بودن تمام خودپردازها در ایام نوروز، یادآور شد: بازرسان این ستاد بر شارژ مرتب دستگاه‌های خودپرداز نظارت دارند.

وی ادامه داد: تمام بیمارستان‌ها، اورژانس، هلال احمر و دستگاه‌های خدماتی رشت نیز در آماده‌باش کامل هستند تا به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند.

عظمتی با اشاره به بهره‌برداری از شش هتل رشت در آستانه نوروز، خاطرنشان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته این هتل‌ها نیز در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی از رشد تاسیسات گردشگری رشت خبر داد و متذکر شد: این رشد دستاورد تلاش‌ها و توجه ویژه به امر گردشگری در استان بوده و موجب رشد ورود گردشگران و ماندگاری آنها در مرکز گیلان شده است.

انتهای پیام/84001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول