اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

عرضه 2 هزار تن میوه شب عید در زنجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به تفاهمنامه موجود در مورد عرضه 500 تن سیب درختی در استان زنجان اشاره کرد و گفت:‌ همچنین یک‌هزار 500 تن پرتقال نیز توزیع می‌شود.

عرضه 2 هزار تن میوه شب عید در زنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با مرور مصوبات جلسه پیش اظهار داشت: اقدامات مقتضی برای عملیاتی کردن این مصوبات انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع برنج هندی برای پاسخ به تقاضا‌های موجود در بازار افزود: برنج تایلندی نیز در بین مردم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به مصوبه برای عدم صدور مجوز برای مشاوران املاک در روستاهای اطراف تصریح کرد: عدم تمدید قرار‌داد برخی کانکس‌ها از دیگر موارد مصوب بوده است.

وی به اقدامات انجام شده برای کنترل قیمت گوشت در چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: کشتارگاه‌ اطلاعات موجود را به صورت آنلاین اطلاع‌رسانی می‌کند.

معصومی به کاهش قیمت مرغ منجمد در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: روزانه 20 تا 25 تن مرغ منجمد توزیع می‌شود که در تعدیل قیمت‌ها تاثیر داشته است.

وی به تشدید بازرسی‌ها از یکم اسفندماه اشاره کرد و گفت: طی این مدت 3 هزار و 555 مورد بازرسی انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل 174 پرونده طی این مدت خبر داد و افزود:‌ ارزش ریالی این پرونده‌ها 519 میلیارد و 912 میلیون و 470 ریال است.

وی به وجود ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز استان اشاره و تصریح کرد:‌ ذخایر انواع برنج، گوشت قرمز و سفید به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد.

معصومی از برگزاری شش نمایشگاه در شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و گفت: 696 تن انواع برنج، 132 تن گوشت و 264 تن روغن در این نمایشگاه‌ها عرضه شده است.

وی به تفاهمنامه موجود در مورد عرضه 500 تن سیب درختی در استان زنجان اشاره کرد و افزود:‌ بر اساس تفاهمنامه موجود یک‌هزار و 500 تن پرتقال عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان قیمت اعلام شده برای سیب درختی را یک‌هزار و 450 و پرتقال را یک‌هزار و 350 تومان اعلام کرد و گفت: این میوه‌ها در 35 تا 40 کانکس در سطح شهر زنجان ارائه می‌شود.

وی زمان عرضه میوه شب عید را در طرف صبح هشت تا 12 و عصر سه تا 9 شب اعلام کرد.

معصومی به تشکیل گشت مشترک ارگان‌ها برای کنترل بازار اشاره کرد و افزود:‌ کمیته‌ها و گشت‌های تشکیل شده عملکرد خوبی در این مدت داشته‌اند.

وی از تصویب توزیع 350 تن سیب درختی و 850 تن پرتقال به مناسبت نوروز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون 80 تن سیب و 180 تن پرتقال در سطح شهر توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول