اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارشنبه آخر سال صورت می‌گیرد

برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قزوین گفت: در چهارشنبه آخر سال با برهم زنندگان نظم امنیت اجتماعی شهر قزوین برخورد می‌شود.

برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت قزوین

محمدقربان عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست، اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال اگر کسانی بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت کنند و به هر طریق رعب و وحشت در سطح شهر ایجاد کنند، بدون شک با آنان برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اگر کسانی در چهارشنبه آخر سال به هر طریقی مزاحمت ایجاد کنند از سوی مأموران نیروی انتظامی بازداشت می‌شوند و پس از اینکه پرونده آنان در دادگاه بررسی شد بدون شک تا 17 فروردین ماه در بازداشت به سر خواهند برد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه با نصب بنر و چاپ بروشور و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله صدا و سیما و حضور در مساجد و مدارس به دانش‌آموزان و شهروندان آخرین نکات ایمنی اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی قزوین نیز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و به همین منظور از اکیپ‌های مختلفی در سطح شهر استفاده شده است.

عسگری با اشاره به اینکه چهارشنبه‌سوری یکی از آیین‌های کهن ایرانیان است، افزود: خانواده‌ها باید تلاش کنند در این شب خود به بهترین شکل کودکان و فرزندان خود را کنترل کنند تا اتفاقی صورت نگیرد.

وی با توصیه به خانواده‌ها از آنان خواست تا نظارت بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند و از استفاده مواد محترقه و آتش‌زا که به نوعی خطرناک هم هستند، جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال هم مطابق سال‌های گذشته مکان خاصی را برای مردم در نظر نگرفته است، عنوان کرد: در این شب بدون شک برنامه‌های چهارشنبه‌سوری باید محله محور باشد و معتمدان محل بتوانند اوضاع را به بهترین شکل کنترل کنند.

عسگری خطاب به افراد میانسال بیان کرد: در شب چهارشنبه‌سوری به خاطر رعایت موارد احتمالی آتش‌سوزی و پرتاب مواد منفجره تا حد ممکن در منازل خود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول