اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه:

مکان‌های باز بهترین محل برای برگزاری چهارشنبه‌سوری است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: بهترین مکان برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری فضاهای باز و پارک‌های تعیین‌شده از سوی نیروی انتظامی و شهرداری‌ها است.

مکان‌های باز بهترین محل برای برگزاری چهارشنبه‌سوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرحمن پرنا با اشاره به اینکه در سال گذشته در کل کشور حداقل هزار و 117 نفر در آخرین چهارشنبه سال در اثر حوادث ناشی از آتش‌بازی مجروح و بیش از 887 نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند، اعلام  کرد: از خرید، حمل‌ و ‌نقل و نگهداری مواد آتش‌زا در مقادیر کم یا انبوه خودداری کنید.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه، پرنا گفت: بهترین مکان برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری، فضاهای باز و پارک‌های تعیین‌شده از سوی نیروی انتظامی و شهرداری‌ها است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده فروشندگان و یا اماکنی که در آنها اقدام به فروش مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد می‌شود، والدین و نیروی انتظامی را مطلع نمایند و از حضور در مکان‌هایی که احتمال استفاده از نارنجک و مواد آتش‌زا در آن وجود دارد بپرهیزند.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه، تاکید کرد: فرزندان به همراه والدین خود در مراسم چهارشنبه‌سوری شرکت کنند و نیز در صورت مشاهده آتش‌سوزی با شماره 125 آتش‌نشانی تماس بگیرید.

پرنا خاطر نشان کرد: اگر با مصدومی مواجه شدید با تلفن 115 تماس بگیرید.

انتهای پیام/2700/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول