اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی:

ناامن کنندگان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: رفتارهای ناهنجار اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به دقت رصد می‌شود و با بر هم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم به شدت برخورد می‌شود و بازداشت‌شدگان تا 13 فروردین سال ۹۲ در بازداشت خواهند بود.

ناامن کنندگان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رفتارهای ناهنجار اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به دقت رصد می‌شود و با بر هم‌زنندگان امنیت و آرامش خانواده‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته در طول سال‌های گذشته و مدیریت ایام خاص سال نظیر چهارشنبه آخر سال هر سال شاهد بهبود رفتار و انضباط اجتماعی از سوی نوجوانان و جوانان هستیم.

خرم‌نیا اظهار کرد: البته در این بین مدیریت خانواده‌ها و نظارت آنان بر فرزندانشان باعث شده تا شاهد کاهش رفتارهای پرخطر و حادثه‌ساز در این ایام باشیم.

وی افزود: کسانی که اقدام به ایجاد صداهای ناهنجار در سطح شهر و معابر عمومی از طریق مواد محترقه کنند تا پایان 13 فروردین در بازداشت خواهند بود.

خرم‌نیا تصریح کرد: روند رعایت احترام به قوانین رو به ارتقا است و همکاری مردم تقویت شده و مشارکت‌های مردم بهبود یافته است.

وی، یکی از مشکلات روزهای آخر سال را مواد محترقه و آتش‌بازی‌های این ایام دانست و افزود: شادی و سرگرمی حق مردم است و ما هم آرزوی شادی مردم را داریم اما این شادی باعث نباید سلب آسایش مردم و ایجاد ناامنی در جامعه شود.

رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: در این ایام افراد سودجو از سادگی جوانان و نوجوانان استفاده کرده و با فروش مواد محترقه به آنان سود می‌برند این در حالی است که جوانان در استفاده از این مواد محترقه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند که نیروی انتظامی با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

وی، از کشف 403 هزار عدد مواد محترقه در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

خرم‌نیا بیان کرد: در تعطیلات نوروزی همه دوست دارند در کنار خانواده‌هایشان باشند کارکنان خدوم نیروی انتظامی شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار امنیتی را از طریق شماره تلفن‌های 197 و 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول