اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

اجرای طرح‌های ویژه چهارشنبه‌سوری و نوروز در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح‌های ویژه چهارشنبه‌سوری و ایام نوروز با مشارکت گسترده نیروهای پلیس خبر داد.

اجرای طرح‌های ویژه چهارشنبه‌سوری و نوروز در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار کاظم مجتبایی امروز در نشست خبری با تشریح برنامه‌های پلیس در طرح ویژه نوروز و چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: طرح عملیاتی و اجرایی ویژه نوروز آماده شده است و مأموران ما تلاش خواهند کرد که در همه نقاط شهر و استان قم امنیت کامل را برقرار کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات در چهارشنبه آخر سال بیان کرد: پلیس در چهارشنبه آخر سال کنار مردم بوده و با هرگونه راه بندان، ایجاد انفجار و مزاحمت برای مردم برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه پلیس برای تأمین امنیت انتظامی، ترافیکی و اخلاقی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند، بیان کرد: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت برای نوامیس، انجام انفجارات مهیب و بی‌نظمی ترافیکی است و با اقتدار با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به کشفیات مواد محترقه در قم تصریح کرد: با توجه به شناسایی‌های انجام شده میزان کشفیات مواد محترقه در قم نسبت به سال گذشته 10 برابر شده است و در این راستا 19 واحد صنفی پلمب شدند.

مجتبایی با اشاره به اینکه در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه نیز تعدادی افراد دستگیر شده‌اند، بیان کرد: امیدواریم که در چهارشنبه آخر سال شاهد بروز مشکل نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح نوروزی نیروی انتظامی اسفند 22 آغاز شده است گفت: شعار طرح امسال «نوروز پرنشاط با ولایت، قانون و احترام به دیگران» است و 24 پایگاه ثابت راهنمایی، تأمین نظم و امنیت زائران و مسافران را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه الگویی از یک پلیس منظم و مقتدر را به نمایش خواهیم گذاشت، بیان کرد: پلیس در کنار رأفت، اقتدار و انضباط  را حفظ کرده و تلاش می‌کند زائران و مسافران و همچنین مردم قم سال جدید را بدون هیچ مشکلی آغاز کنند.

انتهای پیام/2258‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول