اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

آتش‌بازی قبل از چهارشنبه سوری/گسترش فولاد در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی مقابل شهرداری اراک در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

آتش‌بازی قبل از چهارشنبه سوری/گسترش فولاد در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول ایران عصر امروز تیم گسترش فولاد تبریز با پیروزی چهار بر یک مقابل شهرداری اراک، ضمن تداوم صدرنشینی گروه «الف» در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

شاگردان رسول خطیبی در مقابل مهمان خود تیم برتر میدان بوده و چهار بار دروازه تیم شهرداری اراک را گشودند.

در دقیقه 20 بازی محسن دلیر موفق شد گل اول دیدار را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری تیم گسترش فولاد به اتمام رسد.

در این نیمه، محسن دلیر و مهرداد بایرامی دو فرصت دیگر خوب را برای گلزنی از دست دادند.

نیمه دوم تیم شهرداری اراک برای جبران گل خورده وارد میدان شده و چند حمله نصف و نیمه نیز روی دروازه گسترش فولاد تدارک دید. در دقیقه 71 پاس عالی مرتضی محفوظی از عمق دفاع شهرداری به رسول خطیبی رسید تا وی سرضرب و بدون مکث توپ را به زاویه مخالف زده و گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

مربی - بازیکن تیم گسترش فولاد در گل سوم تیمش نیز نقش مؤثر داشت. پاس رسول خطیبی به محسن دلیر و ارسال عرضی وی با بغل پا به مهرداد بایرامی و ضربه وی گل سوم گسترش فولاد را به همراه داشت.

رسول خطیبی در دقیقه 89 با تیزهوشی توپ را وارد دروازه شهرداری اراک کرد؛ در این صحنه دروازه‌بان تیم شهرداری اراک بیش از حد از دروازه خارج شده بود.

در آخرین لحظات بازی، مجتبی قربانی یکی از گل‌های خورده شهرداری اراک را پاسخ داد.

در نهایت، این بازی با برتری مقتدرانه گسترش فولاد به پایان رسید تا این تیم عیدی شیرین به هواداران خود داده بود.

گسترش فولاد با این پیروزی 49 امتیازی شد و فاصله خود را تیم‌های مدعی دیگر مانند گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان بیشتر کرد؛ این تیم تنها تیم‌های الوند همدان و مس سرچشمه را با فاصله زیاد در تعقیب خود می‌بیند.

گسترش فولاد تبریز با یک پیروزی دیگر صعود خود به لیگ برتر را قطعی می‌کند. تیم دوم جدول یعنی مس سرچشمه با 9 امتیاز کمتر از گسترش فولاد، 40 امتیازی است و الوند همدان با دو بازی کمتر و  38 امتیاز همچنان به گرفتن گسترش فولادی‌ها امیدوار است.

قضاوت این بازی برعهده فرشید افشار بود و مهدی عالی قدر و حسن انتظاری وی را در امر قضاوت یاری می‌کردند. داور مسابقه در این بازی، کاوه زنگیان از تیم گسترش فولاد و محمود ندایی از شهرداری اراک را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد. بازی گسترش فولاد با شهرداری اراک در حضور دو هزار تماشاگر در  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.

بازی رفت دو تیم در اراک نیز به سود گسترش فولاد تبریز به اتمام رسیده بود.

اسامی تیم گسترش فولاد تبریز

سیدمهدی اسلامی، رسول علیزاده، شهریار شیروند(دقیقه 44 سیدمهدی قریشی)، احمد کامدار، رسول خطیبی، کاوه زنگیان(از دقیقه 70 امیر تیزرو)، سعید مهدی‌پور، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی(از دقیقه 79 امید نظامی‌پور)، محسن دلیر، سیدمرتضی محفوظی

سرمربی: رسول خطیبی

اسامی تیم شهرداری اراک

محسن الیاسی، میثم آرامیان، علی ابوالفتحی(از دقیقه 49 مصطفی قربانی)، میلاد رخشان(از دقیقه 71 جواد ماهری)، مهدی شکوهی، حمید شرفی، علی عبادی، سعید بیگی، احمد عرب‌زاده، محمود ندایی، حامد بختیاری(محمد باقر علیزاده)

سرمربی: اصغر شرفی

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول