اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

حضور پررنگ پلیس همزمان با چهارشنبه‌سوری در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از حضور پررنگ پلیس همزمان با چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: با افراد سودجو و فروشندگان مواد محترقه و بر هم‌زنندگان آرامش مردم به شدت برخورد می‌شود.

حضور پررنگ پلیس همزمان با چهارشنبه‌سوری در زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پلیس مخالف شادی مردم نیست و استراتژی پلیس در چهارشنبه آخر سال همراهی با شادی مردم است.

وی ادامه داد: مردم فهیم و با بصیرت ما شایسته خدمتگزاری هستند و ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم می‌توانند با رعایت موازین شرعی و قانونی با محوریت خانواده و محله در چهارشنبه آخر سال شادی کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پلیس نیز در چهارشنبه آخر سال در شهرهای استان حضور پررنگی خواهد داشت تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت کامل به شادی بپردازند.

وی اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال پلیس با افراد سودجو و کسانی که بخواهند با استفاده از این فرصت اقدام به تجمع کرده و آسایش و امنیت عمومی مردم را بهم بزنند به شدت برابر قانون برخورد می‌کند.

صالحی گفت: ایجاد سد معبر، راهبندان، تخریب اموال عمومی و سلب آسایش شهروندان از خطوط قرمز پلیس محسوب می‌شود و کسانی که بخواهند به امنیت عمومی مردم لطمه وارد کرده و ارزش‌های دینی و اسلامی را لکه‌دار کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: خودروهایی که از داخل آن‌ها ترقه و مواد محترقه به خارج پرتاب شود، توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز خودرو ترخیص نخواهد شد و افراد بازداشت شده نیز تا پایان 13 فروردین میهمان پلیس خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان به خانواده‌ها هشدار داد: مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آوردند و یک لحظه شادی را با یک عمر پشیمانی عوض نکنند.

انتهای پیام/2308/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول