اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

نخستین موتورسوار ایرانگرد وارد زاهدان شد

خبرگزاری فارس: نخستین و جوان‌ترین موتورسوار ایرانگرد، وارد شهرستان زاهدن شد.

نخستین موتورسوار ایرانگرد وارد زاهدان شد

علیرضا عسگری پیش از ظهر امروز در بدو ورود به زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از دهم بهمن ماه امسال با هدف اعلام پیام صلح و دوستی و اعتلای نام «خلیج فارس» به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت، حرکت خود را از تهران آغاز کردم.

وی افزود: با گذر از استان‌های تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان امروز وارد استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان شدم.

این ایرانگرد ادامه داد: فردا نیز عازم استان کرمان بوده و به دنبال گذر از استان‌های یزد، اصفهان، مرکزی، همدان، زنجان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و نهایتا به تهران باز می‌گردم.

عسگری بیان داشت: با تحمل سرما و گرما و ناهمواری‌های جوی، این حرکت را تاکنون ادامه داده و امیدوارم در اواخر فروردین ماه سال جدید به مبدأ (تهران) بازگردم.

وی با اشاره به امنیت استان سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه شائبه ناامنی در این استان، چهره‌ای منفی در اذهان عمومی ترسیم کرده است که بنده با حرکت خودجوش و بدون حمایت‌های دولتی و با طی مسیر طولانی وارد این استان شده‌ام، تا به عنوان یک موتورسوار ایرانگرد، اعلام کننده پیام امنیت این استان به مردم کشور باشم.

این موتورسوار ایرانگرد خطاب به گردشگران و توریست‌ها اذعان داشت: سیستان و بلوچستان یکی از نقاط امن گردشگری برای سفر در ایام نوروز و تعطیلات است.

عسگری گفت: موتورسواری را از دو سه سال اخیر به طور حرفه‌ای آغاز کردم و بدون هیچ تجربه‌ای به ایرانگردی با موتورسیکلت همت گماردم.

انتهای پیام/75004/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول