اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: برای نخستین بار در کشور تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان انجام می‌شود.

اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به غبارروبی آستان مقدس عیسی بن احمد(ع) توسط دانش‌آموزان همدانی اظهار داشت: این مهم توسط دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه در آستانه نوروز انجام شده است.

وی افزود: در این مراسم تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان مقطع دبیرستانی ضمن قرائت جمعی مناجات‌نامه این بقعه متبرکه اقدام به نظافت این بارگاه در راستای میزبانی مسافران نوروزی کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان اشاره کرد و افزود: این مهم برای نخستین بار در سطح کشور در نوروز 92 انجام خواهد شد.

به گفته وی، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل‌های شهرستان همدان، همه مسافران نوروزی که اسکان در هتل‌های این شهرستان را داشته باشند همه روزه می توانند از تور رایگان گردشگری مذهبی همدان برخوردار شوند.

صالحی عنوان داشت: این تور به صورت همه روزه و در هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اختیار میهمانان و مسافران هتل‌های همدان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پنج امامزاده شاخص عبدالله(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع) و امامزاده فرزند علی(ع) امامزادگان هدف تور گردشگری مذهبی در نوروز امسال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: در ماشین‌های در نظر گرفته شده برای اجرای تور مذهبی در همدان مبلغان دینی نیز در راستای معرفی شخصیت و پیشینه تاریخی امامزادگان نیز بهره گرفته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به توزیع بروشور در زمینه آشنایی با فرهنگ وقف نیز گفت: مبلغان در بقاع متبرکه نیز مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/89004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول