اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد

اسکله تفریحی‌گردشگری بندرانزلی آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از افتتاح ترمینال مسافری و اسکله تفریحی‌گردشگری بندرانزلی خبر داد.

اسکله تفریحی‌گردشگری بندرانزلی آماده افتتاح است

فرهاد منتصرکوهساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به وضعیت اجرای طرح توسعه بندرانزلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن در بحث تحریم علیه ایران اقدام‌هایی را صورت داده است اما می‌خواهیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در بحث توسعه بنادر استان به‌ویژه بندرانزلی اقدام‌های خوب و برجسته‌ای صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بحث زیرساخت‌های بندری و ساخت اسکله‌های جدید در دست اقدام است، گفت: احداث اسکله‌های کالای عمومی و سوختی در دستور کار ما قرار دارد.

وی آغاز این پروژه‌ها را به اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این پروژه‌ها در حال انجام است و به منظور افزایش ظرفیت بندرانزلی از آن استفاده می‌کنیم.

منتصرکوهساری درباره بهره‌برداری ترمینال مسافری و اسکله تفریحی‌گردشگری بندرانزلی، یادآور شد: این پروژه آماده بهره‌برداری است.

وی ساخت 20 هزار متر مربع انبار جدید در بندرانزلی را در دستور اقدام دانست و خاطرنشان کرد: با ساخت این مقدار، انبارهای بندرانزلی به 40 هزار متر مربع افزایش می‌یابند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از ساخت سیلوی غلات با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ریالی و ارزی خبر داد و متذکر شد: ظرفیت این سیلوها به میزان 15 هزار تن است.

وی تکمیل و توسعه موج‌شکن‌های بندرانزلی و استحصال اراضی را از دیگر اقدام‌های توسعه‌ای این بندر عنوان کرد.

منتصرکوهساری با بیان اینکه حدود 155 میلیارد تومان پروژه در بندرانزلی در دست اجراست، اذعان کرد: این سرمایه‌گذاری می‌تواند ظرفیت عملکردی بندرانزلی را چند برابر افزایش دهد.

وی از افزایش ظرفیت جابه‌جایی کالا در بندرانزلی خبر داد و تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته می‌توانیم به راحتی ظرفیت 4.5 میلیون تن بندرانزلی را به 11 میلیون تن افزایش دهیم.

انتهای پیام/2300/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول