اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

آمادگی بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر برای مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر برای مهمانان نوروزی مجهز و آماده شده است.

آمادگی بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر برای مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری آبپخش اظهار داشت: آبپخش از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و حتی کشور است و برای توسعه این منطقه اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تحویل پروژه‌های عمرانی به شهروندان از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی آبپخش است و با وجود کمبود اعتبارات شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: برای ایام نوروز و برای رفاه و آسایش شهروندان و مهمانان نوروزی نسبت به زیباسازی شهر و مجهز کردن اماکن گردشگری و توریستی اقدامات لازم انجام شده است.

رضایی تصریح کرد: پارک گردشگری خضرا به عنوان بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر آماده استقبال از مهمانان نوروزی است و تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: برای تامین امنیت مهمانان نوروزی نیز برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط در این راستا تلاش لازم را انجام می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: آبپخش از شهرهایی است که بیشترین تعداد مسافران نوروزی را پذیراست و سال گذشته بیش از 3 میلیون مسافر نوروزی وارد آبپخش شدند.

رضایی اظهار داشت: نظارت لازم را بر بازار در ایام نوروز با تمام توان انجام می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم سودجویان از وضعیت موجود سوءاستفاده کنند.

وی گفت: از تمام دستگاه‌های اجرایی منطقه انتظار داریم همکاری لازم را با ستاد تسهیلات سفر در ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول