اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

صنعت گردشگری در زنجان مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان گفت: صنعت گردشگری در استان زنجان باید مورد توجه قرار گیرد.

صنعت گردشگری در زنجان مورد توجه باشد

 فیروز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های ویژه برای ایام عید نوروز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان شادترین استان کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این استان همچنین در دو سال پیاپی پایتخت ورزش همگانی کشور انتخاب شده‌ است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است باید پیام‌های مذهبی به ویژه پیام‌هایی در زمینه نماز به مسافران نوروزی ارسال شود، اضافه کرد: نماز از مهم‌ترین اعمال محوری انسان محسوب می‌شود.

*توجه ویژه دولت به زیرساخت‌های گردشگری

وی با تاکید بر اینکه در دولت‌های نهم و دهم به صنعت گردشگری توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات لازم در این زمینه در استان زنجان ایجاد شده است.

احمدی با بیان اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها با هدف افزایش مدت اقامت مسافران عبوری از استان زنجان صورت می‌گیرد، ادامه داد: باید برنامه‌هایی برای جذب میهمانان ورودی به استان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تعداد مسافران و گردشگران و مدت اقامت آنها نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته باشد، یادآور شد: این استان پاک‌ترین و امن‌ترین استان کشور به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و خارج از آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

*جمع‌آوری لاستیک‌های اطراف اتوبان‌های زنجان

وی با اشاره به اینکه وجود لاستیک‌های پراکنده در اطراف اتوبان‌های استان زنجان چهره شهر را به هم می‌زند، تصریح کرد: این لاستیک‌ها در محیط زیست نیز تاثیر منفی بر جای می‌گذارند.

احمدی اظهار داشت: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در سطح شهر زنجان نیز به سرعت اجرا شود.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول