اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 38

نوروزی: کمپ ثابت گردشگری در 15 روستا گلستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: در نوروز 1392 کمپ ثابت گردشگری در 15 روستای استان راه‌اندازی می‌شود.

نوروزی: کمپ ثابت گردشگری در 15 روستا گلستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حسن نوروزی صبح امروز در جلسه کمیته گردشگری روستایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: این کمپ‌ها توسط دهیاری‌های منتخب و با هماهنگی و حمایت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شوراهای اسلامی بخش‌ها ایجاد می‌شوند.

وی افزود: این کمپ‌ها به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و جذب بیشتر گردشگر به استان گلستان فعال خواهند شد.

11 شهرستان کمپ‌های ثابت گردشگری روستایی دارند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع 15 کمپ ثابت گردشگری روستایی، دو کمپ در هر یک از شهرستان‌های بندرگز، گرگان، آزادشهر و رامیان دو کمپ مستقر می‌شوند.

نوروزی تصریح کرد: شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، گالیکش و آق‌قلا نیز هر کدام یک کمپ ثابت گردشگری روستایی دارند.

به گفته وی، کمپ گردشگری روستایی در تعطیلات نوروز در 11 شهرستان از مجموع 14 شهرستان استان گلستان فعال می‌شوند.  

روستای قرق گرگان در مسیر عزیمت زائران امام رضا (ع) قرار دارد

مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان ادامه داد: در گرگان به عنوان مرکز استان و حضور بیشتر مسافران نوروزی دو کمپ گردشگری روستایی در دو بخش مرکزی و بهاران پیش‌بینی شد.

نوروزی اضافه کرد: کمپ‌های روستای «زیارت» واقع در بخش مرکزی و روستای «قرق» واقع در بخش بهاران دو کمپ گردشگری روستایی گرگان محسوب می‌شوند.

وی گفت: روستای قرق در مسیر جاده بین‌المللی و محل عبور زائران امام رضا (ع) قرار داشته و روستای زیارت نیز به عنوان یک روستای ییلاقی همواره مورد توجه گردشگرانی است که جنگل ناهارخوران گرگان را برای تفریح و استراحت در نظر می‌گیرند.

مسافران نوروزی اطلاعات مورد نیاز را از کمپ‌های گردشگری روستایی دریافت می‌کنند 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان ابراز داشت: بندرگز در مسیر ورودی غربی استان گلستان قرار داشته و مسافران نیز بعد از ورود به استان نیازمند دریافت اطلاعات مورد نیاز هستند.

نوروزی اضافه کرد: به همین خاطر دو کمپ گردشگری روستایی در «جفاکنده» و «گزشرقی» بندرگز مستقر می‌شود تا خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

به گفته وی، در این کمپ‌ها اطلاعات مورد نیاز در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

کمپ‌های روستایی ورودی غربی گلستان خدمات‌رسانی سایر کمپ‌ها را تسهیل می‌بخشند

مسئول کمیته گردشگری روستایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان خاطرنشان کرد: کردکوی به عنوان دومین شهرستان بعد از بندرگز به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری همچون پارک جنگلی امام رضا(ع)، جنگل «درازنو»، «رادان» و «جهان‌نما» و روستاهای ییلاقی همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران قرار دارد.

نوروزی متذکر شد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی که بعد از ورود به استان قصد عزیمت به سایر شهرها را داشته و باید از کردکوی عبور کنند، کمپ گردشگری در روستای «النگ» مستقر می‌شود.

وی اذعان داشت: استقرار سه کمپ گردشگری روستایی در بندرگز و کردکوی که ورودی استان گلستان محسوب می‌شوند موجب کاهش حضور مسافران در سایر کمپ‌های نوروزی شده و به مراتب روند خدمات‌رسانی سایر کمپ‌ها به مسافران را تسهیل می‌بخشد.

انتهای پیام/83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول