اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی:

راه‌اندازی پرواز ارومیه ـ وان سبب افزایش جذب توریست می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: راه‌اندازی خط پروازی ارومیه ـ وان موجب افزایش جذب توریست برای کشور می‌شود.

راه‌اندازی پرواز ارومیه ـ وان سبب افزایش جذب توریست می‌شود

کمال پرهیزکار امروز در حاشیه بهره‌برداری از خط هوایی ارومیه به وان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به وان اظهار داشت: پرواز ارومیه به وان با حمایت‌های جدی استاندار آذربایجان‌غربی و انجام مذاکرات میان دو طرف راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این پرواز به‌صورت دو روز در هفته و با ظرفیت 70 نفر انجام می‌شود و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به‌صورت دائمی برقرار خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این خط هوایی با هواپیماهای ART شرکت بوراجت ترکیه انجام می‌شود و امید است با استقبال مردم مواجه شود.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: راه‌اندازی این خط می‌تواند موجب گسترش و رونق صنعت گردشگری استان و کشور شود و به همین دلیل جذب توریست‌های بیشتری را در پی خواهد داشت.

پرهیزکار اذعان داشت: استقبال مردمی می‌تواند موجب بالا رفتن تعداد پروازها و کیفیت شود و به همین دلیل نیازمند توجه مردمی به این پروازها هستیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان‌های آذربایجان‌غربی و وان به‌عنوان دو استان مرزی شناخته می‌شوند باید توجه بیشتری به آن‌ها بود تا شاهد رشد و ارتقای سطح مبادلات تجاری و ارتباطات میان دو کشور ایران و ترکیه باشیم.

انتهای پیام/61012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول