اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قلعه رئیسی خبر داد

استقرار امکانات رفاهی در اماکن تفریحی و گردشگری قلعه‌رئیسی + تصویر

خبرگزاری فارس: شهردار قلعه رئیسی با اشاره به آمادگی این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: امکانات رفاهی در اماکن تفریحی و گردشگری قلعه رئیسی تدارک دیده شده است.

استقرار امکانات رفاهی در اماکن تفریحی و گردشگری قلعه‌رئیسی + تصویر

خداکرم فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به این‌که بخش قلعه رئیسی از جاذبه‌های تاریخی، معنوی و طبیعی چشمگیری برخوردار است، اظهار داشت: شهرداری قلعه رئیسی با همکاری شورای شهر می‌کوشد تا شرایط مساعد را برای گردشگران نوروزی در این بخش فراهم آورد.

استقرار امکانات رفاهی در آبشار کمردوغ و امامزاده سید محمود (ع)

شهردار قلعه‌رئیسی با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی متنوع و نیز کوه‌های مرتفع در اطراف شهر قلعه‌رئیسی تصریح کرد: آبشار زیبای کمردوغ به عنوان اولین میراث طبیعی ثبت شده در استان می‌تواند جایگاه مناسبی برای گردشگران باشد.

وی افزود: شهرداری شرایط و امکانات لازم از قبیل چادر و سرویس‌های بهداشتی سیار را با همکاری سایر نهادها در کنار این آبشار کم‌نظیر مستقر کرده است.

فتحی با اشاره به این‌که شش مدرسه با 36 کلاس درس نیز برای استقرار مسافران نوروزی در شهر قلعه رئیسی در نظر گرفته شده، عنوان کرد: میهمانسراهای شهرداری، آموزش و پرورش، بخشداری و کمیته امداد امام خمینی نیز برای سرویس‌دهی به مسافران نوروزی آماده شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به وجود دو کوه بلند سیاه و برفکول در جوار شهر قلعه رئیسی گفت: پوشش گیاهی کم نظیر در این کوه‌ها و نیز نزدیکی بخش قلعه رئیسی به مناطق جنوبی کشور باعث شده همه ساله در این ایام کوهنوردان و طبیعت دوستان قلعه رئیسی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

شهردار قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: وجود بارگاه امامزاده سید محمود (ع) مانند نگینی در قلعه رئیسی همه ساله شاهد سیل مشتاقان و ارادتمندان به این امامزاده واجب‌التعظیم است.

فتحی با اشاره به این‌که پیش‌بینی‌های لازم برای استقبال از میهمانان و زائران حرم سید محمود (ع) انجام گرفته است، تصریح کرد: شهرداری قلعه‌رئیسی سعی می‌کند در خدمات‌رسانی به زائران مطلوب باشد و از هم‌اکنون با تمام امکانات در اطراف این امامزاده مستقر شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال جدید جشن بزرگ و باشکوهی در قلعه‌رئیسی و به همت شهرداری و شورای شهر با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

شهردار قلعه‌رئیسی ادامه داد: در این جشن برنامه‌های شاد و متنوع از جمله شاهنامه‌خوانی، سرود، نمایش و سنت‌های ویژه منطقه در ایام نوروز به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/82008/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول