اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین اسکله توریستی کشور در مازندران / پیشروی تا 1200 متری داخل دریا

خبرگزاری فارس: شهردار نوشهر گفت: بزرگ‌ترین اسکله توریستی کشور با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال احداث است که سرعت روند احداث آن حاصل خروجی مصالحی است که از محل احداث نیروگاه زباله‌سوز تامین می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین اسکله توریستی کشور در مازندران / پیشروی تا 1200 متری داخل دریا

علی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان کرد: امسال حجم مسافران و گردشگران در ایام نوروز در نوشهر بسیار زیاد خواهد بود و امکانات گسترده و بسیار خوبی در منطقه نمونه گردشگری سیترا در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد و آماده میزبانی هستیم.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز 92 نمایشگاه ملی صنایع دستی با مشارکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نوشهر دایر خواهد شد و در آن آثار و صنایع دست‌ساز کشورمان در غرفه‌های مختلف در معرض دید عموم شهروندان، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. 

امانی گفت: شهر بازی با امکاناتی از جمله کافی‌شاپ، پارکینگ مستقل در زمینی به مساحت 7‌ هزار متر مربع در ضلع جنوبی کمربندی نوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این شهربازی بزرگ‌ترین چرخ و فلک کشور با ارتفاع 40 متر نصب می‌شود که ادوات در این شهر برای تمام گروه‌های سنی قابل استفاده است.

این مسئول افزود: همچنین بزرگ‌ترین اسکله توریستی کشور با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال احداث است که سرعت روند احداث آن حاصل خروجی مصالحی است که از محل احداث نیروگاه زباله‌سوز تامین می‌شود و اکنون تا عمق 300 متری دریا پیشروی کردیم که این میزان تا بیش از 1200 متر نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای‌ پیام/86019/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول