اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های قزوین تأکید کرد

آمادگی پرسنل یگان حفاظت زندان‌ها در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین بر آمادگی و دقت انتظامی پرسنل در حفظ و ارتقای امنیت زندان‌ها تأکید کرد.

آمادگی پرسنل یگان حفاظت زندان‌ها در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مهدی همایون مجد با تأکید بر آمادگی و دقت انتظامی پرسنل در حفظ امنیت زندان‌ها اظهار داشت: آموزش پرسنل نگهبانی و یگان حفاظت زندان‌ها باید به صورت مداوم و جامع صورت گرفته و تمامی اطلاعات ضروری و به‌روز شده در اختیار این افراد قرار گیرد.

وی افزود: افزایش سطح آگاهی و دانش پرسنل یگان حفاظت از ضروری‌ترین برنامه‌های امنیتی در زندان‌هاست و در پایان هر دوره آموزشی میزان دانش آن‌ها توسط یگان اداره کل مورد سنجش قرار می‌گیرد.

این مسئول متذکر شد: ارتقای قدرت بدنی و جسمی همکاران یگان نیز در مقابله با حوادث احتمالی حائز اهمیت است و شرکت همه آن‌ها در کلاس‌های برگزار شده مربوطه الزامی است.

همایون مجد عنوان کرد: مأموران یگان حفاظت باید در نظر داشته باشند که مقررات یگان بر اساس قوانین نیروهای مسلح تدوین شده و رعایت آیین‌نامه سازمان زندان‌ها و قوانین نیروهای مسلح الزامی و چنانچه فردی در انجام امور محوله کوتاهی کند برخورد می‌شود و به دستگاه قضایی نیروهای مسلح معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و حساسیت امنیت زندان‌ها گفت: در ایام نوروز تمامی پرسنل زندان‌ها اعم از افراد یگان حفاظت و مسئولان نگهبانی باید آمادگی لازم را در برخورد با حوادث و مشکلات غیر مترقبه داشته باشند و بر اساس قوانین و مقررات و بخشنامه‌های ارسالی سازمان اقدام کنند.

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان قزوین یادآور شد: فرماندهان یگان حفاظت زندان‌ها در اعزام زندانیان واجد شرایط به مرخصی اهتمام ورزیده و در صورت غیبت کردن، این افراد را از طریق مراجع قضایی، تحت پیگرد قرار دهند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز برنامه‌های امنیتی ویژه‌ای تدوین شده و مراجع قضایی، درمانی، پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی نیز همکاری نزدیک خواهند داشت.

رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج بیان کرد: به هر میزان فضای زندان و محیط کار از عوامل و نکات تخریب کننده عاری باشد، زندانیان و پرسنل زندان با آرامش خاطر و آسودگی بیشتری به امور رسیدگی کرده و در بالا بردن ضریب امنیتی زندان تأثیر شگرفی خواهد داشت.

سیدمحمد ابراهیمی عنوان کرد: مشاوران و مددکاران باید در ایام نوروز تمامی تلاش خود را معطوف به رسیدگی مشکلات قضایی مددجویان کنند.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول