اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های هرمزگان خبر داد

سایه مشکلات مالی بر زندان‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: روز شمار پایان سال 91 به صدا در آمده است اما مشکلات زندان‌های استان همچنان به قوت خود باقی است.

سایه مشکلات مالی بر زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی در دیدار با کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان اظهار داشت: مشکلات مالی به یکی از دغدغه‌های اصلی زندان‌های استان تبدیل شده که تاکنون برای رفع آن اقدام اجرایی نشده است.

وی افزود: شاهد تلاش شبانه روزی کارکنان زندان‌های هرمزگان برای اصلاح و تربیت مددجویان هستیم اما مشکلات مالی به چالشی اساسی تبدیل شده است.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان خواستار رفع مشکلات مالی این دستگاه شد و بیان کرد: زندان‌ها در امنیت و آرامش جامعه نقش اساسی دارند و باید این موضوع به طور ویژه بررسی و رفع شود.

سلیمانی تصریح کرد: علی‌رغم همه تلاش کارکنان زندان‌های استان، اما به علت مشکلات مالی اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی با کندی مواجه شده است.

وی خواستار رفع مشکلات مالی و اعتباری زندان‌ها در کوتاه‌ترین زمان شد و گفت: منتظر عیدی مسئولان برای سربازان عرصه اصلاح و تربیت هستیم.

در ادامه کارشناسان معاونت برنامه ریزی استانداری به همراه جانشین مدیرکل زندان‌های هرمزگان از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی بندرعباس بازدید کردند.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول