اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور پارلمانی وزیر کشور:

برنامه‌های اصلاحی امروز زندان‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست

خبرگزاری فارس: مشاور پارلمانی وزیر کشور گفت: آنچه اکنون در راستای اصلاح زندانیان صورت می‌گیرد به هیچ وجه نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

برنامه‌های اصلاحی امروز زندان‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان ابوالقاسم هاشم‌نیا امروز در بازدید از زندان میناب ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این مجموعه، زندانبانی را شغلی حساس و مهم خواند و اظهار داشت: آنچه اکنون در راستای اصلاح زندانیان صورت می‌گیرد نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

وی همچنین برنامه‌های اصلاحی زندان میناب را بسیار مطلوب، سازنده و اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: طی بازدید از بخش‌های مختلف در این ندامتگاه، آنچه از همه برجسته‌تر و نمایان‌تر است نظم، برنامه و تدوین اصول مناسب اصلاحی در راستای اصلاح و بازگشت سعادتمندانه نادمین به جامعه و کانون گرم خانواده است.

معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور پارلمانی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بازدیدهای خود از دیگر زندان‌های کشور اشاره کرد و گفت: زندان میناب از زندان‌هایی است که مقوله اصلاح و تربیت در آن به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

در این بازدید که فرمانداران شهرستان‌های میناب و بندرلنگه و جمعی از مسئولان اجرایی میناب نیز حضور داشتند رئیس اداره زندان میناب نیز ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام بیان کرد: هدف سازمان زندان‌ها تنها نگهداری افراد مجرم و بزهکار نیست.

کامران میرزایی افزود: نگاه کنونی در زندان‌ها نگاهی انسان‌ساز و اصلاحی است. تمام اقدامات و فعالیت‌ها در مجموعه زندان طی برنامه ریزی دقیق، مدون و کارشناسی و با حمایت و پشتیبانی مراجع مربوط صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول