اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

ارائه آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به 165 زندانی در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان میناب گفت: در سال جاری 165 نفر از مددجویان این زندان موفق به اخذ مهارت فنی و حرفه‌ای شده‌اند.

ارائه آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به 165 زندانی در میناب

کامران میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب با اشاره به ضرورت ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها، اظهار داشت: تمام آموزش‌ها در ندامت‌گاه‌ها در راستای فراهم کردن فرصت اشتغال زایی برای مددجویان است.

وی افزود: مددجویانی که پس از حضور در دوره‌ها و شرکت در آزمون پایان دوره موفق به دریافت گواهی نامه قبولی از مرکز فنی و حرفه‌ای شوند، پس از آزادی می‌توانند از تسهیلات بانکی ویژه اشتغال استفاده کنند.

این مسئول همچنین از اضافه شدن چهار رشته دیگر در سال آینده در این زندان خبر داد و بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه بین اداره زندان و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میناب آموزش رشته‌های خیاطی، جوشکاری، سرد کننده و کشاورزی از ابتدای سال 92 در زندان دایر می‌شود.

رئیس اداره زندان میناب اشتغال و حرفه آموزی را از مهم‌ترین راهکارهای کاربردی در زنجیره اصلاح و تربیت دانست و گفت: زندان میناب با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و براساس دستورالعمل‌های سازمانی، برای اصلاح مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به کانون گرم خانواده با تمام توان مشغول خدمات دهی است.

وی همچنین از اعطای کمک 100 میلیون ریالی به خانواده‌های مددجویان زندان میناب خبر داد و گفت: این کمک به صورت نقدی و از سوی انجمن حمایت از زندانیان میناب صورت می‌گیرد.

میرزایی ادامه داد: این میزان کمک به مناسبت نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز باستانی به 80 خانواده مددجوی نیازمند زندان میناب اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: این کمک‌ها در این مقطع زمانی می‌تواند التیامی بر آلام و دردهای خانواده‌های نیازمند باشد.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول