اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار کرد

جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان + تصاویر

خبرگزاری فارس: جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تالار فخرالدین اسدگرگانی برگزار شد.

جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بعدازظهر پنجشنبه در تالار فخرالدین اسدگرگانی با اجرای برنامه‎های مختلف شاد و هنری توسط هنرمندان استانی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم اظهار داشت: اینک که نوای دلنشین باد نوروزی و شمیم عطر گل‎های بهاری، طبیعت را فرا گرفته است و ما را به همراهی خود می‎خواند بر ماست که از او مدد جوییم و خویش را از غبار و رنگ‎های تعلق هر چه غیر اوست بشوییم و از یکتای بی‎همتای حکیم تحول احوال را به احسن‌ الحال طالب شویم.

این مراسم از مراسمات پرطرفدار در بین کارمندان دانشگاه و خانواده‌های آنهاست

نمایش «قارنلی» در تالار فخرالدین اسدگرگانی

نمایش «قارنلی» در تالار فخرالدین اسدگرگانی

سید کمال میرشمسی افزود: برای روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتخار است که در قالب برخی مراسم‎ها و به بهانه‎های گوناگون می‎تواند به قشر فرهیخته و فرهنگ‌ساز جامعه اسلامی خدمت کند و موجبات شادی و آرامش روحی را برای آنها ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در طول امسال و سال‎های گذشته مراسم‎های گوناگونی با موضوع و ماهیت مختلف اجرا شده است، اما این مراسم از معدود مراسم‎هایی است که مورد استقبال اکثریت قابل توجه کارکنان و خانواده‎های آنها قرار گرفته است.

میرشمسی بیان کرد: به همین خاطر تمامی همکاران این مجموعه تلاش فراوانی را انجام می‎دهند تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اذعان داشت: این مراسم بهانه‎ای است تا تقدیر کنیم از دانش‎آموزان و دانشجویان و تلاش‎گران عرصه علم و فرهنگ تا در این عرصه همانند خانواده خود افراد مفید و موثر در جامعه فعلی و آینده این کشور باشند.

این مراسم بهانه‌ای برای ایجاد انگیزه در فرزندان است

وی خاطرنشان کرد: این مراسم به نوعی ایجاد انگیزه است برای فرزندان این مرز و بوم تا در یک سال آینده که پیش‌روی آنهاست در زندگی درسی و شخصی خود موفق‎تر و با نشاط بیشتری به استقبال آزمون‎های گوناگون بروند و سربلند باشند.

میرشمسی ابراز داشت: این برنامه از سال 1385 انجام شده و به دلیل استقبال کارمندان این دانشگاه و خانواده‎های آنها سعی شده هر ساله با استفاده از نظر شرکت‌کننده‌ها برنامه‎های بهتر با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

191 نفر از فرزندان ممتاز تجلیل شدند / برگزیدگان مسابقه نقاشی 34 متری نقاشی معرفی شدند

در این مراسم 191 نفر ثبت‌نام کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند که 100 نفر آنها دختر و 91 نفر نیز پسر هستند که در مقاطع مختلف تحصیلی موفقیت‎های گوناگونی را کسب کرده‎اند.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه نقاشی 34 متری که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده بود، تقدیر شد.

آرین عرب‎یارمحمدی، کوثر خیرآبادی، نیلوفر وکیلی، صوفیا مومنی، معین اکبری و مائده مشکور افراد برگزیده این مسابقه نقاشی بودند.

نمایش گروه کودک «عموشادونه» و «خاله ستاره» و گروه طنز «قارنلی» هنرمندان صدا و سیمای گلستان از برنامه‎هایی بود که مورد استقبال ویژه حاضران در این مراسم به خصوص کودکان قرار گرفت.

در طول مراسم نیز گروه‎های مختلف از فرزندان کارکنان با گرفتن عکس یادگاری با هنرمندان لحظه‎های به‌یاد ماندنی این مراسم را در قاب دوربین ثبت کردند.

انتهای پیام/83004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول