اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان یزد خبر داد

اعطای مرخصی 15 روزه به زندانیان یزد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان یزد گفت: با توجه به بخشنامه قوه قضائیه، به زندانیان واجد شرایط مرخصی 15 روزه اعطا می شود.

اعطای مرخصی 15 روزه به زندانیان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامحسین حیدری در نشست کمیته قضایی و انتظامی دادگستری استان یزد اظهار داشت: این مرخصی در سال جدید با هدف برقراری رابطه عاطفی زندانیان با خانواده‌هایشان، صله ارحام و الفت و محبت زندانیان با فرندانشان صادر شده است.

وی با اشاره به تامین امنیت مردم در ایام تعطیلات نوروزی یادآور شد: طبق این بخشنامه در راستای تامین امنیت مردم در ایام نوروز به محکومین جرایم سرقت، جرایم باندی و سازمان یافته نظیر متجاوزان به عنف، قاچاقچیان موادمخدر و اشرار مرخصی داده نمی‌شود.

رئیس دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به عملکرد خوب کمیته قضایی استان یزد، این کمیته جزو فعال‌ترین کمیته‌ها در سطح کشور شناخته شده و رتبه برتری نسبت به سایر استان‌ها دارد.

حیدری افزود: این کمیته در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر،‌ اقدامات گسترده‌ای انجام داده و از ورود مواد مخدر از مبادی ورودی جلوگیری کرده است.

وی عنوان کرد: طی یک ماه گذشته هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده که در این زمینه 780 نفر دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/2464/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول