اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد تسهیلات بخش کشاورزی رفسنجان

9 طرح در ستاد تسهیلات ‌کشاورزی رفسنجان تصویب شد

خبرگزاری فارس: جلسه ستاد تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان رفسنجان هفت طرح واگذاری زمین و دو طرح زیست محیطی را تصویب کرد.

9 طرح در ستاد تسهیلات ‌کشاورزی رفسنجان تصویب شد

به گزارش خبر گزاری فارس از رفسنجان، جلسه ستاد تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان رفسنجان با تصویب هفت طرح واگذاری زمین و دو طرح زیست محیطی برگزار شد.

اکبر پور‌محمدی فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به اینکه تقسیم کردن ملک‌ها به معنی از بین رفتن آنهاست، اظهار داشت: خورده مالکان بخش کشاورزی هزینه‌‌های زیادی در تولید محصولات خود متقبل می‌شوند‌.

وی تصریح کرد‌: سر و سامان بخشیدن به باغ‌ها و اراضی پسته یکی از دغدغه‌های کشاورزان است و اکنون این کشاورزان خود به این امر واقف شدند که تنها داشتن زمین‌، ملاک تولید محصولات کشاورزی نیست.

پورمحمدی عنوان کرد: در راستای تولید فراوان با کیفیت بالای محصول باید به تمام جنبه‌های تولید محصول کشاورزی از جمله آبیاری‌، کود و سم‌، مراقبت و احیای خاک زمین و ... فکر کرد‌.

علی حیدری کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه این 9 طرح در زمینه‌های پرورش دام و طیور هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 600 طرح در بخش کشاورزی ، تولیدات گیاهی، گلخانه‌ای‌، اصلاح و احیای باغ، تولید قارچ، تولید ورمی کمپوست‌، لوله‌گذاری‌، احداث استخر و تکمیل آبیاری تحت فشار‌، تجهیز چاه‌ها‌، فرآوری و بسته‌بندی‌، تولید کود و سم و پرورش دام و طیور و شیلات با مجموع 87 میلیارد تومان تسهیلات به تصویب رسیده است‌.

وی افزود: از این اعتبارات ‌عقد قرارداد‌ 20 میلیارد تومان آن با بانک کشاورزی انجام شده و 20 میلیارد تومان دیگر از این اعتبارات نیز با بانک سپه در حال پیگیری است‌.

انتهای پیام/80016/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول