اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

اعطای 100 میلیارد تومان تسهیلات توسعه کشاورزی در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: در استان کرمان تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان در طرح توسعه کشاورزی اعطای تسهیلات صورت گرفته است.

اعطای 100 میلیارد تومان تسهیلات توسعه کشاورزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سعادت‌الله عباسی امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان در رودبار اظهار داشت: در این منطقه مراتع خوب، پوشش گیاهی مناسب و نژاد دام‌های خوب و اصیل تکمیل کننده بخش کشاورزی هستند.

وی افزود: در کنار این مناطق و کشاورزی باید یک گاوداری 10 هزار رأسی ایجاد شود تا از علوفه این منطقه بهتر بهره‌وری شود و صادرات گوشت و شیر از همین منطقه صورت گیرد.

عباسی تصریح کرد: استفاده بهینه از آب را در دستور کار قرار دادیم، در طول تاریخ سابقه ندارد که استفاده از آبیاری تحت فشار این قدر افزایش یابد و با حمایت نمایندگان مجلس با 85 درصد تسهیلات بلاعوض به اجرای این طرح کمک کردیم.

وی عنوان کرد: منطقه جنوب کرمان در سطح کشور رتبه اول را در این طرح بزرگ دارد و هنوز هم جا دارد این به توسعه و افزایش سطح زیر کشت کمک و اقتصاد را متحول کرده است.

عباسی گفت: در زمینه استفاده بهینه از سوخت و انرژی تاکنون در بخش سوخت 30 درصد رشد و صرفه‌جویی داشتیم و در بخش انرژی نیز 50 درصد و این با کمک تولید کنندگان و کشاورزان به دست آمده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: در طرح توسعه کشاورزی از صندوق توسعه ملی برای رشد کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های منطقه باید متقاضیان اقدام کنند.

عباسی بیان داشت: در استان کرمان تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان در این طرح به مردم اعطای تسهیلات داشتیم که باید در بخش دام و طیور بیشتر کار شود و به هر میزان که اعتبار نیاز باشد، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول