اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک توسعه تعاون مازندران:

بیشترین تسهیلات بانک توسعه تعاون به کشاورزی اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک توسعه تعاون مازندران گفت: بیشترین تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

بیشترین تسهیلات بانک توسعه تعاون به کشاورزی اختصاص دارد

حمیدرضا ملک در حاشیه بازدید از پروژه مسکن کارکنان دولت و سازمان‌های بندپی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از چهار سال گذشته از صندوق تعاون به بانک توسعه تعاون تغییر یافت که تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار تعاون استان قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار تعاونی در مازندران فعالیت دارد، افزود: بیش از یک‌هزار تعاونی از بخش خدمات بانک توسعه تعاون بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول بانکی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی اختصاص یافت، بیان داشت: بیشترین تسهیلات به ترتیب به بخش کشاورزی، صنعت و بازرگانی اختصاص یافته است.

ملک با اشاره به اینکه هدف بانک توسعه تعاون کمک به تعاون و ارتقای بخش تعاونی است، تصریح کرد: تنها کسانی که دارای گردش مالی بوده و در بانک توسعه حساب داشته باشند می‌توانند از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند زیرا بانک توسعه تعاون صددرصد دولتی بوده و سرمایه آن از سوی اعضای تعاون فراهم می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: از یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلاتی که در اختیار بانک تعاون قرار دارد، پنج درصد به بخش کشاورزی، شش درصد به بخش صنعت، 15 درصد به خدمات مسکن و 17 درصد به بخش‌های عمومی و قرض الحسنه اختصاص یافت.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون مازندران گفت: تاکنون بیش از 7 هزار شغل ایجاد و حفظ شغل از سوی بانک توسعه تعاون انجام گرفت که از خدمات این بانک بهره‌مند شدند.

ملک با اعلام اینکه بانک توسعه تعاون مازندران به سبب عملکرد مثبت، جزو استان‌های مطرح کشور است، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی که در ایجاد و حفظ شغل اقدام می‌کنند تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی، شرایط استفاده از تسهیلات بانک تعاون را داشتن طرح توجیهی فنی، آورده مشخص، محل اجرای مشخص و داشتن مجوز لازم از اداره کار و رفاه اجتماعی دانست.

این مسئول تصریح کرد: فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون ارائه خدمات و ارتقای بخش تعاون است، باید 90 درصد خدمات و تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش  تعاون اختصاص داده شود.

ملک تصریح کرد: همه شرکت‌های تعاونی که از محل اداره کل تعاون و بنیاد توسعه کارآفرینی که ما بانک عامل آنها هستیم برای اشتغال به ما معرفی می‌شونـــد، می‌توانند از تسهیلات برخوردار شوند که سقف اعتبار آن بستگی به طرحـــی دارد که معرفی می‌شود.

انتهای پیام/86009/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول