اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عملکرد بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات کشاورزی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به تسهیلات بانکی برای توسعه طرح‏های کشاورزی گفت: عملکرد بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات قابل قبول نیست.

عملکرد بانک‏های عامل در ارائه تسهیلات کشاورزی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی اظهار کرد: از عملکرد بانک‏های عامل استان به غیر از بانک کشاورزی رضایت نداریم.

وی با انتقاد از عدم تلاش لازم بانک‏های عامل برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان، افزود: وضعیت موجود رضایت‌بخش نیست.

استاندار زنجان پرداخت تسهیلات از طرف بانک کشاورزی را قابل قبول عنوان کرد و یادآور شد: بانک کشاورزی عملکرد مناسبی برای پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی داشته است.

وی با بیان اینکه بانک‏های عامل استان در چهارچوب قانون به وظایف خود عمل می‌کنند، اظهار داشت: اینکه قانون را مدنظر قرار دهیم خوب است اما مشکلات کشاورزان موضوعی اخلاقی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئوفی‏نژاد عودت پرونده‏های کشاورزی از سوی بانک‏های عامل استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: ملاک عمل قرار دادن قوانین داخلی موجب عدم تسهیل در پرداخت تسهیلات شده است.

استاندار زنجان خطاب به مدیران بانک‏های عامل، گفت: باید با معیار قرار دادن ضوابط، تلاش مضاعفی از سوی مدیران بانک‏های عامل استان با مدیران بالادستی صورت گیرد تا تسهیلات جذب شود.

وی ادامه داد: مدیران منتظر حرکت دیگران نباشند و تلاش لازم برای همکاری و یاری رساندن به وضعیت کشاورزی استان را داشته باشند.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر رعایت اصل اخلاق در همکاری و تعامل برای توسعه کشاورزی استان، خاطرنشان کرد: موضوع کمک برای جذب تسهیلات در حال حاضر موضوعی اخلاقی است.

استاندار زنجان فعالیت و زحمات کشاورزان استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مدیران و مسئولین برای جذب تسهیلات کشاورزان استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هیچ ضرورتی برای همکاری بانک‏های عامل استان به غیر از بانک کشاورزی وجود ندارد، افزود: در ابتدای سال بر عدم ضرورت همکاری این بانک‏ها تاکید شده بود.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر عدم اشراف کافی و لازم بانک‏های عامل استان بر موضوع کشاورزی، خاطرنشان کرد: این بانک‏ها تسلط و اطلاعاتی در بخش کشاورزی ندارند.

استاندار زنجان به نشست استانداران با رئیس‌جمهور اشاره کرد و یادآور شد: در این جلسه موضوع مشکلات ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‏های عامل را با رئیس‌جمهور مطرح کردم.

وی با بیان اینکه همه استان‏های کشور با این مشکل مواجه هستند، افزود: با وجود شرایط یکسان برای همه استان‏ها برخی از استان‏های کشور تلاش بیشتری انجام داده‏اند.

رئوفی‏نژاد تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر تا پایان سال را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا پایان سال باید همه اقدامات لازم برای جذب اعتبارات از مرکز صورت گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به پایبندی به اخلاق در عملکرد مدیران استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید به عنوان مسلمان توجه بیشتری به اعمال خود داشته باشیم.

وی عدم تلاش برخی مدیران استانی را مصداق عدم پایبندی به اصول اخلاقی دانست و اظهار داشت: همه مدیران روزی در پیشگاه خداوند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

رئوفی‏نژاد با اشاره به حدود اختیارات و وظایف مدیران در سطح استانی و کشوری خاطرنشان کرد: در هر جایی که توان دخالت برای هموار شدن مسیر وجود داشته باشد، دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول