اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اعطای تسهیلات به 94 طرح توسعه کشاورزی در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: تاکنون در شهرستان قلعه‌گنج به 94 طرح در قالب توسعه کشاورزی تسهیلات از طریق بانک عامل پرداخت شده است.

اعطای تسهیلات به 94 طرح توسعه کشاورزی در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی عصر امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: نظارت بر طرح‌های توسعه به منزله مرحله داشت طرح‌ها باید مداوم و دقیق باشد تا اشتغال پایدار صورت گیرد.

وی افزود: تاکنون در شهرستان قلعه‌گنج 94 طرح در این قالب از طریق بانک عامل پرداخت شده است که در مجموع اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به متقاضیان بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

فلاحی تصریح کرد: رسانه‌ها باید طرح‌های توسعه کشاورزی را در جنوب کرمان بیشتر پوشش دهند تا حجم تسهیلات و خدمات به آن عاملی برای آگاه‌سازی مردم و متقاضیان شود.

فرماندار قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: در گذشته طرح‌های اشتغالزایی بدون کار کارشناسی انجام می‌شد که نتایج مورد نظر به دست نمی‌آمد، اما در طرح توسعه و با کار و همت کارشناسان، مردم راضی و خوشحال هستند.

فلاحی گفت: تاکنون 50 میلیارد ریال برای اشتغال جوانان در سال 91 از طریق طرح توسعه و صندوق مهر امام رضا (ع) اختصاص یافته است که نظارت بر آنها می‌تواند، اشتغال پایداری را در منطقه قلعه‌گنج تثبیت کند.

وی بیان داشت: کسانی که متقاضی واقعی اشتغال هستند، باید توجه و همت کنیم تا طرح آنها اجرایی شود و نظارت بر طرح آنها دقیق و مکرر باشد برای این منطقه هر چه تلاش کنیم، هنوز می‌توان فعالیت کرد.

انتهای پیام/80004/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول