اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی به متقاضیان این بخش پرداخت شده است‌.

پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به تلاش برای گازرسانی به همه نقاط شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: تا خرداد ماه سال آینده گازرسانی به همه روستاهای شهرستان خرم‌دره به غیر از روستاهای انجلین و اسلام‌آباد به پایان می‌رسد.

وی افزود: قول گازرسانی به دو روستای انجلین و اسلام‌آباد را نیز گرفته‌ایم ولی اتمام آن در دولت بعد به وقوع می‌پیوند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره بر اساس سرشماری سال 85 دارای بیشترین نرخ بیکاری بود، ابراز داشت: در حال حاضر نرخ بیکاری در شهرستان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به پروژه ایستگاه راه‌‌آهن خرم‌دره اضافه کرد: از محل اعتبار مدیریت بحران درصدد هستیم که کاری کنیم تا قطارها در خرم‌دره توانایی دور زدن پیدا کنند.

نوری‌پور با بیان اینکه تحقق این مهم اعتبار زیادی می‌خواهد، گفت: در صورت تحقق این پروژه، خرم‌دره به یکی از مراکز مهم راه‌آهن تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره اظهار داشت: هدف از اجرای همایش، جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم‌دره بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای ستاد توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: مسئولان باید با همت مضاعف در این زمینه تلاش داشته باشند.

نوری‌پور با بیان اینکه فعالیت اصلی روستاییان در بخش کشاورزی است، گفت: باید توسعه کشاورزی در روستاها در اولویت برنامه‌های مسئولان امر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش کشاورزی تصریح کرد: دولت در بخش کشاورزی حمایت‌های خوبی را از کشاورزان کرده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: در سال‌جاری بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی به متقاضیان این بخش پرداخت شده است‌.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول