اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

کمک 100 میلیون ریالی به دانش‌آموزان مددجوی چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از کمک 100 میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

کمک 100 میلیون ریالی به دانش‌آموزان مددجوی چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از کمک 100 میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: بیش از 100 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل پوشاک و کفش به دانش‌آموزان نیازمند مدارس در سطح شهرستان اهداء شد.

وی افزود: در جشن نیکوکاری امسال در شهرستان چرام مدارس در جمع‌آوری کمک جهت دانش‌آموزان نیازمند خوش درخشیدند و کمک‌های خود را به پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان هدیه کردند.

این مسئول با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده از مدارس در جشن نیکوکاری به دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس اهداء شد، عنوان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد تا آنان انفاق و دستگیری از نیازمندان را همراه با آموختن علم و دانش، از هم اکنون بیاموزند.

مظاهری ضمن تقدیر از همکاری ستاد نماز جمعه، آموزش و پرورش، سپاه و شورای اداری شهرستان افزود: مشارکت هماهنگ و همگام مسئولان و مردم در روز جشن نیکوکاری در پایگاه‌های جذب کمک‌های مردمی بسیار خوب و مطلوب بود.

وی تصریح کرد: هدف کمیته امداد محرومیت‌‌زدایی از جامعه و برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند می‌باشد که این امر با مشارکت گسترده مردم و مسئولان میسر است.

مدیر کمیته امداد چرام در ادامه نیز ابراز داشت: کمیته امداد شهرستان چرام در راستای حمایت از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرایی می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه اکرام ایتام از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد است، اضافه کرد: خوشبختانه حامیان و خیرین شهرستان همکاری مطلوبی در قالب این طرح دارند و همواره کمیته امداد را در اجرای این طرح یاری می‌کنند.

مظاهری با اشاره به کمک 15 میلیون ریالی یکی از حامیان به شش یتیم مددجوی چرامی، افزود: این اقدام در راستای هزینه‌های عیدی این ایتام صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات حمایتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد متذکر شد: اجرای طرح مددجویی، اجرای طرح شهید رجایی، خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

مظاهری همچنین با اشاره به ارائه خدمات خودکفایی و اشتغال‌زایی، خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگی و آموزش به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج، حمایت از آسیب‌دیدگان، خدمات حقوقی و قضایی، آزادی زندانیان نیازمند، خدمات مددکاری و مشاوره، اکرام و حمایت ایتام، پرداخت وام قرض‌الحسنه نیز از سایر خدمات حمایتی است که در راستای کمک به مددجویان ارائه می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان نیز اشاره داشت و گفت: دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول