اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

قدردانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم و مسئولان در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم و مسئولان این استان در جشن نیکوکاری تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم و مسئولان در جشن نیکوکاری

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از ائمه جمعه استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و تمامی مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای استان به منظور شرکت در جشن نیکوکاری در سطح استان قدردانی کرد.

سخنگوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه این استان با حضور در جشن نیکوکاری و با کمک‌های مادی و معنوی خود نشان دادند که در همه حال به فکر نیازمندان و محرومان هستند.

وی، همکاری دستگاها و نهادهای اجرایی در این خصوص را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از همکاری خوب و مناسب آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و نیروی مقاومت بسیج که به صورت مستقیم کمک‌رسان این نهاد انقلابی در جشن نیکوکاری بودند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

حیدری اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه استان بار دیگر در هفته احسان و نیکوکاری حضور یافتند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در مدارس، پایگاه‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه لبخند شادی را بر لب ایتام و نیازمندان نشاندند.

ارزیابی مناسب از حضور رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری

رئیس روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، حضور صدا و سیما در پوشش کامل جشن نیکوکاری در سطح استان را گسترده و مناسب عنوان کرد و ابراز داشت: از تمامی عوامل اجرایی در صدا و سیما و تمامی خبرگزاری‌ها و جرایدی که در هفته احسان و نیکوکاری اطلاع‌رسانی کاملی در این خصوص انجام دادند و در این عمل حسنه و نیکو شریک کرده‌اند به نوبه خود و تمامی همکاران و مسئولان در کمیته امداد در سطح این استان تشکر و قدردانی داریم.

حیدری یادآور شد: پایگاه‌های سیار کمیته امداد تا روز چهارشنبه 23 اسفندماه در ادارات و بخشی از روستاها حضور می‌یابند و کمک‌های افرادی که موفق به اهدای کمک نشده‌اند را جمع‌آوری و به نیازمندان نیز اهدا می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از ایام عید به بهترین شکل ممکن به دست ایتام و نیازمندان می‌رسد، امید است با دریافت این کمک‌ها به نیازمندان در آستانه عید نوروز از مشکلات افراد نیازمند و بی‌بضاعت به ویژه ایتام کاسته شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول