اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

ایجاد 500 شغل جدید توسط کمیته امداد کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان از ایجاد 500 شغل جدید توسط کمیته امداد کنگان خبر داد.

ایجاد 500 شغل جدید توسط کمیته امداد کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی در نشست مسئولان اظهار داشت: تنوع خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و این امر موجبات جلب رضایت خاطر جامعه هدف شده است.

وی افزود: امسال جشن نیکوکاری با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و مردم همکاری مناسبی با کمیته امداد داشتند.

رئیس کمیته امداد کنگان به اهمیت جشن نیکوکاری و کمک به افراد بی‌بضاعت و مستمند پرداخت و خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری با عنوان سلامت، توانمندی و تحکیم خانواده و رسیدگی به محرومان و مستضعفان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

شمس‌الدینی اضافه کرد: جشن نیکوکاری یکی از مصادیق بارز انفاق و کمک به همنوع و همدردی با افراد جامعه است و در آستانه بهار و با برگزاری این جشن، شادی‌ها بین همدیگر تقسیم می‌شود و مردم میزبان خوبی‌ها و شادی‌ها هستند.

وی افزود: کمیته امداد دومین نهاد انقلابی است که در سال 57 به منظور شناسایی نیازهای معیشتی نیازمندان به فرمان حضرت امام خمینی(ره ) تشکیل شد و در موضوعات بهداشت و درمان، کمک به ایتام و بی‌سرپرستان، اشتغال جوانان و تأمین جهیزیه برای ازدواج جوانان با 37 سرفصل در حال خدمات‌دهی است.

این مسئول تعداد خانواده‌های تحت پوشش در کنگان را 2 هزار و 500 خانوار ذکر کرد و اظهار داشت: این تعداد خانوار با جمعیت شش‌هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد است.

شمس‌الدینی بیان کرد: همچنین تعداد یک‌هزار و 500 دانش‌آموز و 369 دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد کنگان است.

وی مهم‌ترین سرفصل خدمات‌دهی را اشتغال جوانان برشمرد و گفت: امسال 500 فرصت شغلی برای جوانان توسط کمیته امداد ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد کنگان ابراز داشت: باید از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت مددجویان بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول