اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

حمایت کمیته امداد از بیماران صعب‌العلاج

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از حمایت کمیته امداد از بیماران صعب‌العلاج در این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از بیماران صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمک به همنوعان از سفارشات اکید دین مبین اسلام است و انفاق همواره مورد توجه و عنایت اسلام قرار دارد.

وی افزود: در همه زمینه‌ها شاهد ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش هستیم و به ویژه در درمان مددجویان اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از بهره‌مندی مددجویان جم از خدمات درمانی ویژه کمیته امداد خبر داد.

انیژپور تصریح کرد: افرادی که از بیماری‌های صعب‌العلاج اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می‌برند زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند تا با همت مسئولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

وی افزود: هم‌اکنون برای جذب حمایت‌های افراد خیر و متمکن جامعه اقداماتی در زمینه اطلاع‌رسانی آغاز شده است.

انیژپور عنوان کرد: علاوه بر این طرح، موارد دیگری هم در کمیته امداد طراحی شده که با یاری اقشار مختلف مردم در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید به طوری که هموطنان می‌توانند با حضور در ادارات و دفاتر کمیته امداد با پر کردن فرم‌های مورد نیاز به خانواده‌های مورد انتخاب خود کمک‌رسانی کنند.

وی بیان کرد: در این راستا وجوه واریز شده از سوی افراد در حساب بانکی، در موضوعی که خودشان انتخاب کرده‌اند به طور قطع هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم همچنین به بهره‌مندی 105 بیمار صعب‌العلاج از اجرای طرح شفا اشاره و خاطر نشان کرد: بیماران صعب‌العلاجی که با مشکلات مالی برای درمان مواجه هستند از طریق حامی‌یابی به آنها کمک می‌شود.

انتهای پیام/2451/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول