اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 518 حامی ایتام گچساران صورت گرفت

کمک 930 میلیون ریالی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: از ابتدای تاکنون 930 میلیون ریال توسط 518 نفر از حامیان ایتام در گچساران به این نهاد اهدا شده است.

کمک 930 میلیون ریالی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایتام یکی از مهم‌ترین اقشار در جامعه هدف کمیته امداد هستند که همواره مورد توجه این نهاد قرار دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه 281 یتیم تحت حمایت این نهاد در گچساران است، ابراز داشت: این نهاد سرپرستی از 153 دختر و 128 پسر که از ایتام زیرپوشش هستند را با کمک حامیان این ایتام برعهده دارد.

فروزنده با بیان این‌که حامیان و انسان‌های نیکوکار در این شهرستان حمایت خوبی از این افراد دارند، یادآور شد: ایتام برای تأمین همه مایحتاج و برطرف کردن نیازهای خود به مبالغ اهدایی بیشتری نیاز دارند که دستیابی به این مهم نیازمند مشارکت حداکثری مردم و خیران است.

وی بیان داشت: برای تأمین نیازهای یتیمان با توجه به میزان کمک‌های خیران، برای هر یتیم یک یا چند نفر حامی در نظر گرفته شده است.

ایتام گچساران 518 حامی دارند

فروزنده یادآور شد: مبالغ اهدا شده از سوی خیران و حامیان ایتام، صرف کمک هزینه تهیه و تعمیر مسکن، تهیه دارو، خرید لوازم خانگی و پرداخت نقدی بدهی ایتام می‌شود.

وی افزود: کمک به نیازمندان و ایتام از سنت‌های حسنه و اسلامی بوده که ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد.

مدیر کمیته امداد گچساران با قدردانی از کمک‌رسانی خیران به مددجویان و ایتام زیر پوشش این نهاد عنوان داشت: از ابتدای تاکنون 930 میلیون ریال برای حمایت از ایتام به این نهاد اهدا شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: ادامه حمایت خیران برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به خانواده‌های نیازمند گچساران بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: این مبلغ توسط 518 حامی ایتام این شهرستان اهدا شده شده در در زمینه خرید زمین برای ایتام فاقد مسکن، خرید لوازم اساسی منزل، هزینه‌های درمان و جراحی ایتام شده است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول