اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

تلاش کمیته امداد کهگیلویه در ارائه خدمات به دانش‌آموزان قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: تلاش کمیته امداد کهگیلویه در ارائه خدمات به دانش‌آموزان تحت حمایت قابل تقدیر است.

تلاش کمیته امداد کهگیلویه در ارائه خدمات به دانش‌آموزان قابل تقدیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان مجتمع شهید خیراندیش کمیته امداد شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: باید برای تعالی و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم و برای مقابله با استکبار جهانی به سلاح علم و دانش مسلح شویم.

امام جمعه دهدشت با تقدیر از خدمات کمیته امداد گفت: تلاش کمیته امداد جهت ارائه خدمت به دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد مقدس است و این تلاش قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فراگیری علم و دانش جهت خدمت به اسلام و مسلمانان گفت: دانش‌آموزان برای تعالی و پیشرفت کشور تلاش کنند و از ارزش‌های دینی حمایت و به سلاح علم و دانش جهت مقابله با استکبار جهانی مسلح شوند.

حسینی ضمن تشویق دانش‌آموزان به تحصیل و تهذیب علم آنان را به تلاش بیش از پیش جهت موفقیت در زندگی دعوت کرد و از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مملکت خواست تا در راه تحصیل علم و دانش از هیچ کوششی دریغ نکنند.

عنایت رحیمی‌نیا نیز در این بازدید، اظهار کرد: از مجموع 85 نفر دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مجتمع معدل 63 نفر از آن‌ها بالای 17 است که نشان از تلاش و پشتکار دانش‌آموزان و مدیریت خوب مجتمع دارد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه برنامه‌ریزی صحیح، نظم و انضباط، مدیریت زمان، رقابت صحیح و اصولی در درس خواندن را از عوامل مؤثر در موفقیت این دانش‌آموزان دانست.

رحیمی‌نیا رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان‌ مورد حمایت را یکی از وظایف این نهاد ذکر کرد و ابراز داشت: برای ترغیب دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد، برنامه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود و گروهی از دانش‌آموزان این مجتمع به اردوی تفریحی اعزام شده‌اند.

در پایان این بازدید، دانش‌آموزان ممتاز با معدل بالای 17 مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/820016/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول