اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی / 21

سلیمانی‌فرد: آماده‎باش برای خدمت‎رسانی به زائران نوروزی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از آماده‎باش کامل اوقاف برای میزبانی مسافران و زائران نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات خوبی برای خدمات به زائران نوروزی در بقاع متبرکه اتخاذ شده است.

سلیمانی‌فرد: آماده‎باش برای خدمت‎رسانی به زائران نوروزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‌الله سلیمانی‎فرد ظهر امروز در جلسه توجیهی خادمان، هیئت امنا و مدیران بقاع متبرکه به منظور هر چه بهتر برگزار شدن طرح آرامش بهاری در اماکن و بقاع متبرکه گلستان اظهار داشت: ویژه برنامه آرامش بهاری در بیش از 15 بقعه شهرستان گرگان پذیرای میهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز علاوه بر ابعاد فرهنگی، خدمت‎رسانی به زائران را سرلوحه خویش قرار داده است، متذکر شد: اوقاف تنها نهادی است که در ایام نوروز اعزام مبلغ دارد همچنین برپایی خیمه‎های معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره‎های خانوادگی، اخلاقی و اعتقادی از جمله برنامه‎های فرهنگی این نهاد است.

چادرهای اسکان اضطراری برای مسافران نوروزی برپا می‎شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برپایی ایستگاه مشاوره وقف در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: مسابقات فرهنگی، ویژه برنامه‎های تحویل سال نو در بقاع شاخص استان و شهرستان گرگان به صورت متمرکز با حضور اقشار مردم، مسئولان و خانواده‎های معظم شهدا از دیگر برنامه‎های نوروزی است.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه تمهیدات لازم از نظر اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اندیشیده شده است، ادامه داد: اسکان اضطراری مسافران نیز در این ایام تمهید شده است.

وی از انعقاد تفاهم‎نامه اوقاف و امور خیریه با اداره هلال‌احمر شهرستان گرگان خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار چادرهایی از سوی هلال‌احمر برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی و تعطیلات تابستان به صورت دائمی برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

به‎روزرسانی تابلوهای راهنمای بقاع متبرکه در گلستان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان، تنظیف اماکن و بقاع متبرکه، رعایت نکات ایمنی و مسائل امنیتی را از اهداف برگزاری این جلسه توجیهی برشمرد.

سلیمانی‎فرد در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی با اداره راه و شهرسازی، تابلوهای راهنما به سمت بقاع متبرکه به‎روزرسانی می‎شود تا زائران به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/83001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول