اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی ـ 31

عباسی: ستاد دایمی تسهیلات گلستان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گلستان گفت: ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان با کمیته‎های دوازده‌گانه برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

عباسی: ستاد دایمی تسهیلات گلستان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه تمدن ایرانی و اسلامی قرن‌هاست در این منطقه وجود دارد، گلستان به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی مطرح می‌باشد که بیش از همه این غنا در آثار و جاذبه‎های زیارتی استان مشهود است.

وی تصریح کرد: با استفاده از این جذابیت‎های مهم در صنعت گردشگری گلستان، می‌توان خدمات نظام و اسلام را به هموطنان و گردشگران خارجی معرفی کرد.

عباسی همچنین با اشاره به اینکه گلستان در مسیر عبور و مرور زوار امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: گلستان، استانی متعلق به حضرت رضا(ع) است و باید از این نعمت خدادادی به نحو احسن و با برنامه‌ریزی بهره برد و فرهنگ و تمدن اصیل این منطقه را برای آنها معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: با نظر به فرارسیدن ایام نوروز، برنامه‎ریزی‎های لازم برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران استان با بسیج نیروها در ستاد تسهیلات سفر در حال انجام است و تلاش می‌شود با ارائه خدمات مطلوب و شایسته، ماندگاری گردشگران در استان افزایش یابد.

عباسی ادامه داد: افزایش ماندگاری مسافران در استان، افزایش درآمد و اقتصاد منطقه را در پی خواهد داشت و به عنوان سندی در افزایش ارزش افزوده استان می‎تواند مطرح باشد.

وی به ظرفیت بالای گلستان، برای برنامه‌ریزی‌های کلان یاد کرد و بر همکاری بخش دولتی و خصوصی برای ایجاد امکانات و تاسیسات و سرمایه‌گذاری در اماکن گردشگری استان و ارائه پکیج‌های پیشنهادی و راهکارهای مفید برای برنامه‌ریزی نهایی در سند توسعه استان تاکید کرد و افزود: در صورتی که گلستان را معرفی کرده و زیرساخت‌ها را آماده کنیم، به توسعه دست خواهیم یافت.

عباسی همچنین بیان کرد: ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان با کمیته‎های دوازده‌گانه برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بسیج شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان گفت: این ستاد موقعیت خوبی است تا با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‎های استان و با ارائه طرح‎ها و ایده‌های نو و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران، استان را در کشور مطرح کنیم.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول