اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 2

عباسی: اجرای جشنواره صدای بهار در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای دایمی استان گلستان گفت: جشنواره صدای بهار در استان گلستان اجرا خواهد شد.

عباسی: اجرای جشنواره صدای بهار در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری این استان در قالب جشنواره‎ها و نمایشگاه‎های مختلف با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، اقدامات مؤثری در این خصوص انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به هفتمین سال فعالیت این ستاد خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد فضای با نشاط و سرزندگی در جامعه، برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب جشنواره صدای ملی بهار در استان اجرا خواهد شد و آیین و رسوم و موسیقی اقوام معرفی شده و نمایشگاه‎های مختلف فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در استان برپا خواهد شد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای دایمی استان گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تبلیغات محیطی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق رسانه‌ها تصریح کرد: تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران در مسیر جاده‎ها و تفرجگاه‎ها جانمایی شده و نصب خواهند شد.

عباسی عنوان کرد: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، کتابچه راهنمای گردشگری گلستان، بروشور و سی‌دی معرفی جاذبه‎های گردشگری و نقشه گردشگری تهیه و تولید می‌شود.

وی بیان داشت: پایگاه‌های راهنمای گردشگر در مبادی ورودی استان برای ارائه اطلاعات و جاذبه‌های گردشگری به مسافران نقطه‌‌یابی و جایابی شده است.                                                                               

عباسی اظهار امیدواری کرد که با اجرای جشنواره صدای بهار و برنامه‎های متنوع در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان، ضمن استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و فراهم‎سازی خاطره خوش برای آنها، جذابیت‎های طبیعی و تاریخی و گردشگری استان گلستان بیش از پیش معرفی شده و شاهد افزایش شمار گردشگران داخلی و خارجی به نگارستان ایران باشیم.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول