اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 27

31 برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه نوروز در گلستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: نوروز امسال 31 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی توسط کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اجرا می‌شود.

31 برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه نوروز در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری ظهر امروز در دهمین کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: این برنامه‌ها با حضور ادارات عضو کارگروه فوق به تصویب رسیدند. 

وی افزود: برخی از این برنامه‌ها در تمام شهرهای استان و برخی دیگر در یک شهر برگزار می‌شوند.

لحظه تحویل سال از مسافران نوروزی استقبال می‌شود

عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان استقبال از مسافران نوروزی در لحظه تحویل سال و اهدا بسته‌های فرهنگی به مهمانان نوروزی در تمامی شهرها را بخشی از این برنامه‌ها ذکر کرد.

منتظری ادامه داد: در روزهای نوروز ویژه برنامه شادمانه (نوروزخوانی) همراه با سیاه‌بازی و ساز و دهل اجرا و علاوه بر این گروه موسیقی و نمایش طنز و سیاه بازی از بیست و هشتم اسفندماه 1391 تا پنجم فروردین ماه 1392 به ترکمنستان اعزام می‌شوند.

به گفته وی، نمایشگاه کاریکاتور منتخبی از آثار پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر ویژه نوروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع‌دستی و ملزومات سفر در 11 نقطه استان گلستان دایر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات و ملزومات سفر در 11 نقطه استان و برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و عکس در مجتمع‌های فرهنگی و هنری و پخش فیلم در سینماها برخی دیگر از برنامه‌های 31گانه کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان هستند.

منتظری ادامه داد: ویژه برنامه جشن نوروز در اماکن تفریحی، هماهنگی و آماده‌سازی اماکن تاریخی و موزه‌ها و افزایش ساعات کار آنها و آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی و اماکن تفریحی در تعطیلات نوروز در دستور کار کارگروه فوق قرار دارند.

وی اذعان داشت: بنرهای اطلاع‌رسانی، سینمای روباز (پخش فیلم در اماکن تفریحی و پرتردد) و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در تمام شهرها بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نوروز 1392 هستند.

انتهای پیام/83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول