اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 36

22 پایگاه امداد و نجات نوروزی در گلستان فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود 22 پایگاه امداد و نجات در نقاط مختلف استان راه‌اندازی می‌کند.

22 پایگاه امداد و نجات نوروزی در گلستان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان عباسی عصر امروز در جمع اعضای ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار داشت: از این تعداد، 13 پایگاه امداد و نجات ثابت هستند.

وی افزود: 9 پایگاه دیگر شامل شش پایگاه بین شهری و سه پایگاه سیار است.

هلال‌احمر 29 پایگاه اطلاع‌رسانی راه‌اندازی می‌کند

دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان در طرح نوروزی خود 22 آمبولانس، شش خودرو نجات، دو ست نجات و هشت خودرو کمک‌دار را به خدمت می‌گیرد.

عباسی ادامه داد: این جمعیت همچنین در بحث اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی، 29 پایگاه اطلاع‌رسانی در تعطیلات نوروزی راه‌اندازی می‌کند.

به گفته وی، از این 29 پایگاه اطلاع‌رسانی 22 پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار هستند.

نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در نوروز 1392 است

دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان تصریح کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی هلال‌احمر به همراه 25 خیمه نماز در محورهای اصلی استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

عباسی در خصوص فعالیت فرماندهی انتظامی استان گلستان به عنوان مسئول کمیته انتظامی و راهور ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: نیروی انتظامی آماده تامین امنیت در نقاط مختلف استان است.

وی تصریح کرد: در همین راستا نیروی انتظامی استان گلستان در تعطیلات نوروز پایگاه‌های ثابت و سیار انتظامی و راهور راه‌اندازی می‌کند.

پایگاه‌های انتظامی در اماکن پرتردد مستقر هستند

استاندار گلستان بدون اشاره به تعداد این پایگاه‌ها اضافه کرد: پایگاه‌های انتظامی و راهور تفرجگاه‌ها، مدارس، معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

قناعت ادامه داد: ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان از اواخر اسفند تاکنون سه جلسه برگزار و پیرو آن جلسات ستادهای شهرستانی نیز به ریاست فرمانداران برگزار شد.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول