اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

حمایت از ورزش یک وظیفه اجتماعی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه انتظار کمک و حمایت بیشتری توسط بخش خصوصی از ورزش وجود دارد، گفت: این کار نباید کمک تلقی شود بلکه یک وظیفه اجتماعی محسوب می‌شود.

حمایت از ورزش یک وظیفه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی در جلسه مجمع خیران ورزشی استان زنجان با اشاره به توافق به عمل آمده برای کمک بخش خصوصی به ورزش استان زنجان اظهار داشت: پرداخت 12 هزار 500 تومان به ازای هر کارگر برای حمایت از ورزش مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار کمک و حمایت بیشتری توسط بخش خصوصی از ورزش وجود دارد، اضافه کرد: این کار نباید کمک تلقی شود بلکه یک وظیفه اجتماعی محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به پیگیری و اطلاع‌رسانی به عمل آمده در مورد حضور واحدهای سرب روی در جلسه تصریح کرد: چند واحد سرب و روی اقدام به واریز 36 میلیون تومان به شماره حساب اعلام شده، کردند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی سرب روی به دلیل قرار گرفتن در روزهای پایان سال با مشکلاتی مواجه هستند، ادامه داد: انجام کمک به شماره حساب اعلام شده نیاز به موافقت هیئت مدیره دارد که باید کسب شود.

*مشارکت جدی پنج واحد سرب و روی برای حمایت از ورزش

جمیلی با اشاره به پیگیری به عمل آمده از 45 واحد تولیدی سرب و روی برای کمک به ورزش استان زنجان اضافه کرد: از این مجموع پنج واحد به صورت کامل اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: از مجموع 45 واحد پیگیری شده 37 واحد انجام این کمک را نیازمند بررسی دانسته و برای آن زمان درخواست کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه سه واحد تولیدی سرب و روی انجام کمک به ورزش را امکان‌پذیر نمی‌دانند، اضافه کرد: این سه واحد تولیدی دلیل انصراف خود را تیم‌داری عنوان کردند.

*فرهنگ‌سازی حمایت بخش خصوصی از ورزش

در ادامه این جلسه عضو اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به فعال بودن بخش خصوصی در امور خیریه افزود: این نوع فعالیت باید به این بخش معرفی و فرهنگ‌سازی شود.

جمیلی با اشاره به تجربه حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر تصریح کرد: باید از این تجربه استفاده و زمینه حضور ورزش استان در لیگ‌های کشوری فراهم شود.

وی با مفید دانستن ورود بخش سرب و روی به حمایت از ورزش استان اضافه کرد: باید راه‌های عملی این حمایت بررسی و انتخاب شود.

عضو اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز بررسی ورود بخش خصوصی به حمایت از ورزش استان می‌گذرد، افزود: این روند باید سرعت گرفته و از فرصت‌سوزی پرهیز شود.

*فعالیت 1100 واحد صنعتی در زنجان

وی با اشاره به وجود یک‌هزار و 100 واحد تولیدی در استان زنجان تصریح کرد: باید از توان واحدهای بزرگ و توانمند برای حمایت از ورزش بهره گرفت.

جمیلی افزود: حداقل 20 واحد تولیدی بزرگ در استان زنجان وجود دارد که می‌توانند با تشکیل تیم از ورزش استان زنجان حمایت کنند.

انتهای پیام/73004/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول