اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

کمپ مسافران در پارک ملت زنجان دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از ایجاد کمپ مسافران با 100 تخته چادر توسط شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این کمپ در پارک ملت زنجان دایر می‌شود.

کمپ مسافران در پارک ملت زنجان دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری زنجان اظهار داشت: اقدامات شهرداری در دو بخش قبل از تحویل سال و بعد از تحویل سال برنامه‌ریزی شده است.

وی به اقدامات انجام شده برای پاک‌سازی سطح شهر اشاره و تصریح کرد: پاک‌سازی شهر از زباله و نخاله‌های شهری با همکاری مردم انجام می‌شود.

شهردار زنجان از برنامه شهرداری زنجان برای پاک‌سازی ورودی‌های شهر زنجان خبر داد و اضافه کرد: این پاکسازی با کمک گروه‌های مردمی و در روز 24 اسفند ماه انجام می‌شود.

وی به اقدامات انجام شده برای رفع سد معبر خیابان‌های شهر زنجان اشاره کرد و گفت: ماموران شهرداری طی چند وقت اخیر اقدام به شست‌‌وشوی جدول‌ها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای استقبال از بهار کرده‌اند.

*پهن کردن هشت سفره هفت‌سین در میادین

یگانه با اشاره به پهن کردن هشت سفره هفت‌سین در میادین شهر زنجان در ایام نوروز اضافه کرد: المان‌های جدید شهری از جمله چاروق در برخی میادین شهر نصب شده است.

وی به آمادگی آتش‌نشانی شهر زنجان برای چهارشنبه‌سوری اشاره و تصریح کرد: 15 اکیپ خودرویی و 10 اکیپ موتوری برای مقابله با حوادث احتمالی در سطح شهر آماده می‌شوند.

شهردار زنجان با بیان اینکه همه سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری زنجان آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند، اضافه کرد: مراکز معاینه فنی هم آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

وی از ایجاد کمپ مسافران با 100 تخته چادر توسط شهرداری زنجان خبر داد و افزود: این کمپ در پارک ملت زنجان دایر می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول