اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی راور خبر داد

بازدید ویژه از مراکز فروش مواد غذایی در راور / فعالیت کشتارگاه راور در تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور گفت: بازدید ویژه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌‌ها، مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی و چلوکبابی‌ها انجام می‌شود.

بازدید ویژه از مراکز فروش مواد غذایی در راور / فعالیت کشتارگاه راور در تعطیلات نوروز

محمد اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، شبکه دامپزشکی شهرستان راور نظارت‌های ویژه‌ای بر مراکز عرضه اعمال می‌کند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه این شبکه با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارت ثابت و سیار در سطح شهر از تاریخ 25 تا 15 اسفندماه در دو شیفت کاری از مراکز عرضه بازرسی و با موارد غیربهداشتی برخورد می‌کنند.

اسلامی گفت: در این طرح علاوه بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی نظیر مرغ و ماهی‌فروشی‌ها و قصابی‌ها از رستوران‌‌ها، مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی، چلوکبابی‌ها، سردخانه و مراکز بسته‌بندی و خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی بازدید به عمل می‌آید.

سرپرست شبکه دامپزشکی راور ابراز داشت: در این مدت یک اکیپ ثابت نیز در محل شبکه دامپزشکی مستقر است که در تمام ایام نوروز از ساعت 8 صبح تا 20 شب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به همشهریان است.

اسلامی تصریح کرد: کشتارگاه دام شهرستان راور نیز در تعطیلات نوروز از ساعت 7 صبح تا 14 بعد از ظهر به منظور تامین گوشت مصرفی بهداشتی مردم فعال است و بازرسان این شبکه نیز در آنجا مستقر و آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند.

وی خاطر نشان کرد: همکاری مردم با دستگاه‌های نظارتی و دامپزشکی نقش بسزایی در انجام هر چه بهتر وظایف محوله آنها دارد و از همشهریان خواسته می‌شود که موارد مشکوک و تخلفات را با شماره تلفن 3722638 و یا به کارشناسان مستقر در شبکه دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول