اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

تشدید نظارت بر اماکن بین راهی و تهیه و توزیع مواد غذایی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تشدید می‌شود.

تشدید نظارت بر اماکن بین راهی و تهیه و توزیع مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام محمد مهدی انصاری در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان که امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه مقوله سلامت در جامعه افزود: به لحاظ مسائل عرفی، قانونی، اعتقادی و شرعی جدیت در مسائل مرتبط با سلامت جامعه ضروری است.

وی ظرفیت استان در زمینه تولید فرآورده‌های خام دامی را یادآور شد و گفت: در حال حاضر محصولات تولیدی استان در بسیاری از نقاط کشور توزیع می‌شود که برای حفظ و گسترش این ظرفیت باید برنامه‌های مناسبی تدوین و اجرا شود.

معاون استاندار قم با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه تهیه فرآورده‌های گوشتی سالم در استان انجام شده است اظهار داشت: باید با نظارت جدی بر اماکن تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی این مواد به صورت سالم در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی تشدید نظارتها در حوزه تامین سلامت را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: به هر اندازه که در این زمینه سرمایه گذاری مالی و انسانی انجام شود در دراز مدت موجب پویایی و حفظ سرمایه‌ها خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این جلسه به اقدامات نظارتی نهادهای مسوول در حوزه سلامت اشاره و تصریح کرد: نظارت‌های معاونت‌های بهداشتی و غذا و داروی این دانشگاه که به صورت مستمر در ایام مختلف سال بر اماکن تهیه و توزیع و طبخ مواد غذایی و آشامیدنی و مجتمع‌ها و واحدهای بین راهی انجام می‌شود در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تشدید خواهد.

دکتر سید شمس الدین حجازی اصلاح سبک زندگی مردم برای تحقق زندگی سالم را از اهداف این دانشگاه برشمرد و گفت: در این راستا و با هدف استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای برنامه‌های متنوعی با همکاری شبکه استانی و شبکه ملی سلامت در حوزه‌های مختلف پیشگیری، بهداشت و درمان، غذا و دارو در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول