اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

احداث کشتارگاه صنعتی فهرج‌ ‌پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: احداث کشتارگاه صنعتی فهرج ‌در جلسه‌ کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

احداث کشتارگاه صنعتی فهرج‌ ‌پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج‌ محمد برزنگ ظهر امروز در دیدار با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان اقدامات این شبکه‌ را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف دامپزشکی حفظ سلامت و بهداشت جامعه است.

وی افزود: نبود کشتارگاه صنعتی در شهرستان مشکل اساسی‌ به شمار می‌آید و‌ احداث آن‌ در جلسه بعدی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مهدی بمان‌دشتی مدیر شبکه دامپزشکی فهرج نیز‌ اظهار داشت:‌ شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج ‌بر اساس اقدامات انجام گرفته به عنوان شبکه دامپزشکی ‌برتر استان در سال 91 بر گزیده شده است.

وی با اشاره به اقدامات دامپزشکی فهرج گفت: با اقدامات صورت گرفته بیماری‌های دامی‌ کاهش چشم‌گیری داشته است. 

بمان‌دشتی ابراز داشت: شبکه دامپزشکی فهرج با کمبود نیرو و وسایل نقلیه ‌روبه‌رو است که لازم است در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

وی همچنین به نبود مجموعه فنی‌‌ اداری مناسب در فهرج‌ اشاره کرده و گفت: در سفر اخیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل‌ دامپزشکی استان کرمان به شهرستان‌های شرقی استان کرمان قول مساعدی برای تکمیل و راه‌اندازی مجموعه فنی‌‌ اداری شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در صورت تامین اعتبار گرفته شد که باید در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت ‌گیرد.

بمان دشتی ‌در ادامه خواستار احداث کشتارگاه در این شهرستان شد و گفت: در این زمینه ‌جلسات متعدد در مورد احداث کشتارگاه توسط شهرداری صورت گرفته است‌، اما تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

‌وی برای نظارت بر کشتار شرعی و بهداشتی دام در شهرستان از فرماندار‌ خواستار پیگیری ساخت کشتارگاه مناسب در شهرستان فهرج شد.

انتهای پیام/80013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول