اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی مشترک قزوین خبر داد

حضور 80 درصد تولیدکنندگان مواد غذایی در نمایشگاه بهاره قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی مشترک قزوین از حضور 80 درصد تولیدکنندگان مواد غذایی با هدف تنظیم قیمت بازار در نمایشگاه بهاره قزوین خبر داد.

حضور 80 درصد تولیدکنندگان مواد غذایی در نمایشگاه بهاره قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمود سیدی عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولیدکنندگان عرضه کالاهای اساسی مردم با هدف ارائه محصولاتشان با قیمت مناسب در نمایشگاه بهاره قزوین حضور یافتند.

وی ابراز داشت: تولیدکنندگان مختلفی از جمله مواد غذایی 80 درصد، پوشاک 70 درصد و کیف و کفش 65 درصد در نمایشگاه فروش بهاره حضور دارند و محصولاتشان را به مردم با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مجمع امور صنفی مشترک قزوین تلاش کرده تا عرضه کالاها در نمایشگاه فروش بهاره توسط تولیدکنندگان به صورت مستقیم عرضه شود، یادآور شد: با تحقق این امر کالاهای این نمایشگاه با قیمت منصفانه‌تر و عادلانه‌تری بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

رییس مجمع امور صنفی مشترک قزوین با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه بهاره در تنظیم قیمت‌ کالاهای اساسی و ضروری مردم در شب عید نقش بسزایی دارند، اذعان داشت: مجمع امور صنفی مشترک قزوین تلاش کرده با نظارت و بازرسی، قیمت‌های کالاهای این نمایشگاه را نسبت به بازار ارزان‌تر به مصرف‌کنندگان عرضه کند.

سیدی با اشاره به اینکه عدم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در استان قزوین منجر به افزایش قیمت کالاها در بازار می‌شد که تحقق همین امر موجب نارضایتی مردم را فراهم می‌کرد، عنوان کرد: بر این اساس مجمع امور صنفی مشترک قزوین برای پیشگیری از این نارضایتی تلاش کرده تا با نظارت و بازرسی کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت‌های مناسب در این نمایشگاه عرضه شود و با تحقق این امر قیمت این کالاها در بازار را نیز کنترل کند.

رئیس مجمع امور صنفی مشترک قزوین عنوان کرد: کالاهایی که در نمایشگاه فروش بهاره به مردم عرضه می‌شود نخست توسط تیم کارشناسی بازرسی تأیید شده و سپس در این نمایشگاه به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه جلسه‌هایی با فروشندگان قبل از افتتاح نمایشگاه بهاره برگزار کرده‌اند‌، ابراز داشت: کالاهای این فروشندگان قبل از عرضه در این نمایشگاه توسط تیم کارشناسی قیمت‌گذاری شده است تا از بروز هر‌گونه مشکلی در این نمایشگاه جلوگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: نظارت بر قیمت کالاها در نمایشگاه فروش بهاره توسط تیم کارشناسی تا روز پایانی این نمایشگاه ادامه دارد.

رئیس مجمع امور صنفی مشترک قزوین ادامه داد: فروشندگانی که در روز پایانی نمایشگاه فروش بهاره کالایی را برای عرضه به نمایشگاه وارد کنند، نخست باید توسط تیم کارشناسی قیمت‌گذاری شود و سپس برای عرضه به نمایشگاه داخل می‌شود.

وی نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار را از مهم‌ترین اقدامات مجمع امور صنفی مشترک قزوین برشمرد و بیان کرد: این مجمع برای تحقق این هدف نظارت و بازرسی خود را بر فروش فروشندگان بیشتر کرده است تا بتواند به مناسبت شب عید قیمت‌ها را در بازار تنظیم کند.

این مسئول ابراز داشت: در نمایشگاه فروش بهاره کالاهای اساسی و ضروری مردم مانند کیف، کفش، پوشاک، شیرینی، شکلات، آجیل، گوشت قرمز و مرغ، ماهی، مواد غذایی و پروتئینی و مواد شوینده به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/77009/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول