اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

2 هزار کیلو مواد غذایی فاسد در بافق امحا شد

خبرگزاری فارس: 2 هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در شهرستان بافق در استان یزد امحا شد.

2 هزار کیلو مواد غذایی فاسد در بافق امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بافق ظهر امروز در حاشیه مراسم امحای این میزان مواد غذایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مواد غذایی تاریخ گذشته است، اظهار داشت: این مواد غذایی و آرایشی طبق ماده 14 مواد غذایی و بهداشتی و آرایشی جمع‌آوری شده و به صورت نمادین امحا شد.

جواد فتاحی افزود: بیشتر مواد غذایی امحا شده، شامل مواردی بود که بدون مجوز تهیه شده و یا فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه عملکرد مرکز بهداشت شهرستان بافق در سال جاری بیان داشت: در سطح شهرستان فعالیت‌های مختلفی در کنترل بهداشت مردم انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بافق با بیان برخی از این فعالیت‌ها افزود: با توجه به اینکه بهداشت مواد غذایی از اهمیت بیشتری برخوردار است، فعالیت‌های این مرکز روی این موضوع متمرکز شده است.

فتاحی با بیان آماری از تعداد اماکن تهیه و توزیع در بافق گفت: 285 باب مغازه کار تهیه و توزیع مواد غذایی را در بافق انجام می‌دهند.

وی همچنین از بازدید بیش از 3 هزار و 200 مورد از اماکن خبر داد و خاطر نشان کرد: در این بازدیدها آموزش‌هایی در زمینه بهداشت مواد غذایی، توزیع و نگهداری آن به متصدیان ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق با اشاره به راه‌اندازی آموزشگاه بهداشت اصناف با همکاری بخش خصوصی متذکر شد: تاکنون دو دوره آموزش برای متصدیان و بازاریان در این آموزشگاه انجام شده است.

این مسئول همچنین در زمینه کنترل بهداشت آب نیز اذعان داشت: بیش از 300 آزمایش میکروبی در بافق انجام شده که تاکنون مشکل خاصی در مورد آن وجود نداشته است.

انتهای پیام/2464/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول