اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی خرم‌دره خبر داد

خروج روزانه 150 راس دام از خرم‌دره به کشتارگاه تهران

خبرگزاری فارس: رئیس دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: روزانه 100 تا 150 رأس گوسفند به مرکز کشتارگاه تهران از خرم‌دره خارج می‌شود.

خروج روزانه 150 راس دام از خرم‌دره به کشتارگاه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمد فاتح مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به تاکید فرماندار شهرستان خرم‌دره مبنی بر تلاش دستگاه‌های نظارتی برای عدم خروج دام زنده از کشور اظهار داشت: در این زمینه اقدام‌های لازم صورت گرفته و نظارت‌ها ادامه دارد.

وی افزود: روزانه 100 تا 150 رأس گوسفند به مرکز کشتارگاه تهران از شهرستان خرم‌دره خارج می‌شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه کنترل کافی در این زمینه صورت می‌گیرد، گفت: هیچ گونه خروجی دام به مقاصد سایر استان‌ها از شهرستان خرم‌دره نداریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به مسئله خروج دام از کشور خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این امر نسبت به ابلاغ دستور به واحدهای گشتی خود اقدام لازم را انجام دادیم.

پرویز شریفی افزود: همچنین به واحدهای گشتی ابلاغ شده است که به صورت مقطعی به لاین شمالی اتوبان نیز سرکشی داشته باشند.

وی به بحث نظارت و کنترل بر قیمت‌ها در بازار اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه ما آمادگی داریم که با اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین شبکه بهداشت برای بررسی بازار و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها گشت‌زنی داشته باشیم.

مسئول تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌دره با اشاره به بحث تنظیم بازار و کنترل بر قیمت‌ها تصریح کرد: همه پرونده‌ها به صورت روزانه بررسی می‌شود.

خدابنده افزود: برای بازرسی در روستاها نیز گشت‌های سیار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عدم درج قیمت به عنوان مهمترین تخلف‌ها است، گفت: این تخلف مادر همه تخلف‌های تعزیراتی است و متاسفانه به صورت واضح و روشن در بازار وجود دارد.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول